اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

دستور شورا برای توقف تعدیل نیروهای فضای سبز شهرداری در زنجان

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان از دستور شورا برای توقف تعدیل نیروهای فضای سبز شهرداری زنجان خبر داد و گفت: روز یکشنبه طرح مربوط به این دستور ارائه می‌شود.

دستور شورا برای توقف تعدیل نیروهای فضای سبز شهرداری در زنجان

عباس راشاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برگزاری جلسه فوق‌العاده شورای شهر زنجان با حضور شهردار اظهار کرد: یکی از مصوبات مهمی که در جلسه امروز شورا مورد بررسی قرار گرفت، بحث توقف تعدیل نیروهای فضای سبز بود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در توضیح این موضوع گفت: اعضای شورا معتقدند که فضای سبز دو قسمت نگهداری و یک قسمت توسعه دارد و دوستان شورا نظر بر این دارند که شهرداری می‌تواند این پنج ماه باقی مانده عملیات توسعه را انجام دهد و بخش عمده‌ای از نیروها را نگه دارد و در سال جدید که قرارداد می بندد بر اساس فرم امتیازبندی که مراحل تکامل خود را طی کرده است، اقدام کند.

وی تصریح کرد: اگر این اتفاق بیافتد، چنانچه شهردار در سال جدید اقدام به جذب نیرو کند، در ابتدای قرارداد می‌تواند شرایط کاری را تشریح کرده و به شخص مربوط بگوید که فقط برای پنج ماه با وی قرارداد خواهد شد، یعنی از ابتدای سال تکلیف شهرداری با نیروها مشخص می‌‍‌شود تا دچار مشکل نشویم.

راشاد افزود: نظر شهردار درباره دستور توقف تعدیل نیروها این بود که شهرداری کسری بودجه دارد، اما شورا گفت می‌تواند منابع آن را تامین کرده و آن در قالب طرح ارائه خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: قرار است که طرح مربوط به توقف و تعدیل نیروها را شورا یکشنبه ارائه دهد تا شهرداری بر اساس آن عمل کند.

وی افزود: در مقابل شهرداری می‌تواند در این ایام که کرونا نیز وجود دارد و وضعیت اقتصادی مطلوب نیست با به کارگیری کارگران تعدیل شده اقدامات مربوط به طرح توسعه فضای سبز را انجام دهد.

راشاد با اشاره به اینکه مشکل تعدیل نیروها از مرحله جذب آنها نشأت می‌گیرد، گفت: از 714 نیرویی که در فضای سبز هستند، جز تعدادی که مورد تاکید دستگاه‌های نظارتی برای تعیین تکلیف بودند، حدود 95 درصد مربوط به فضای سبز هستند و می‌توانند در همان بخش کار کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: امروز دستور توقف تعدیل  به صورت شفاهی داده شد و قرار است که یکشنبه به صورت کتبی توسط شورا ارائه شود تا شهردار بر همان اساس عمل کند.

وی درباره پاسخگویی شهردار به سوالات شورا نیز گفت: با توجه به اهمیت موضوع تعیین تکلیف کارگران تعدیل شده این موضوع در دستور کار بود و موضوع سوالات به هفته بعد موکول شد.

وی گفت: البته جواب سوالات به صورت کتبی دریافت شده اما قرار است که سوالات به صورت شفاهی و در صحن علنی توسط شهردار پاسخ داده شود.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول