اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

در جلسه دیشب پرسپولیسی ها با رسن چه گذشت؟/اصرار بازیکن عراقی به جدایی

مسئولان باشگاه پرسپولیس در جلسه شب گذشته خود با بشار رسن بار دیگر روی مخالفت خود با جدایی این بازیکن تاکید کردند .

در جلسه دیشب پرسپولیسی ها با رسن چه گذشت؟/اصرار بازیکن عراقی به جدایی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بشار رسن در روزهای اخیر و پس از ورود به ایران با وجود دریافت مطالباتش از پرسپولیس درصدد است به هر طریقی که می تواند رضایت مدیران باشگاه و یحیی گل محمدی را جلب کرده و راهی تیم قطری شود.

وی دو شب پیش با انتشار یک استوری جدایی خود را از پرسپولیس اعلام کرد و دلیل این موضوع را هم مشکلات خانوادگی دانست اما پس از ساعاتی این استوری را از صفحه خود پاک کرد. 

باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی رسما با جدایی ستاره عراقی مخالف هستند و حتی روز گذشته رسول پناه اعلام کرد با توجه به اعلام نیاز کادرفنی به بشار وی باید در این تیم بماند و مذاکرات با قطری ها غیرقانونی است.

با وجود تحرکاتی که در فضای مجازی درباره موافقت رسول پناه با درخواست جدایی رسن مطرح شده اما سرپرست پرسپولیس در جلسه ای که شب گذشته همراه با علیپور(عضو هیات مدیره) و دو مدیر دیگر باشگاه با رسن داشت بار دیگر روی مخالفت پرسپولیس با جدایی تاکید کرد.

وی در این دیدار به رسن اعلام کرد باشگاه و تیم به وی نیاز دارند و اجازه نمی دهد او از جمع سرخپوشان جدا شود.

حتی رسول پناه  به بشار اعلام کرده اگر روی حضور در تیم قطری و شرکت نکردن در تمرینات تیمش اصرار داشته باشد، مانع صدور ITC وی می شود و این مسئله هم به ضرر خود این بازیکن می شود و هم عدم حضور او در تمرینات پرسپولیس به سرخپوشان هم ضرر می زند.

البته این نشست توفیقی برای دو طرف نداشته و رسن همچنان اصرار بر این دارد که برود. این بازیکن حتی امروز در تمرین پرسپولیس هم شرکت نکرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول