اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

تجلیل از خانواده شهدا کارگر در سیستان و بلوچستان

مدیر سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس از خانواده شهدا قشر کارگر استان سیستان و بلوچستان تجلیل می شود.

تجلیل از خانواده شهدا کارگر در سیستان و بلوچستان

محمد قورزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگارفارس در زاهدان اظهار کرد: کارگران در حوادث انقلاب و دفاع مقدس با بصیرت و غیرت در صحنه بودند.

وی افزود: کارگران ستون اصلی اقتصاد جامعه هستند و سربازان جنگ اقتصادی و موثرترین قشر در گردش چرخه تولید ملی و تحقق شعار سال (جهش تولید) هستند.

مدیر سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: از ۲۵مهر ماه تا 1آبان ماه سال جاری به عنوان هفته تبیین نقش کارگران در دفاع مقدس نامگذاری شده که ویژه برنامه هایی برای قشر کارگر در سطح استان اجرا می شود.

این مسول ادامه داد: به دلیل شیوع ویروس کرونا اکثر برنامه ها در بستر فضای مجازی برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

قورزایی تصریح کرد: برگزاری محافل قرآن به نیابت از ۳۷شهید کارگر استان در سالروز رحلت رسول مکرم اسلام، برپایی ایستگاه سلامت، اجرای رزمایش کمک مومنانه در سالروز شهادت امام رضا(ع) از مهمترین برنامه های اجرایی در طول هفته است.

مدیر سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان استان گفت: تولید و انتشار عکس نوشته های دفاع مقدس و بیانیه گام دوم انقلاب در فضای مجازی، برگزاری شیفت ایثار در واحدهای تولیدی، اجرای طرح حاتم و حمایت از کالای ایرانی، ارائه خدمات مشاوره بهداشتی، اجرای کارگاه آموزشی مجازی پیشگیری از آسیبهای اجتماعی، برگزاری مسابقه کتابخوانی بیانیه گام دوم انقلاب، اهدا خون توسط کارگران، برگزاری یادواره شهدا کارگر، تجلیل از خانواده شهدا کارگر در استان، عطر افشانی گلزار شهدا را از مهمترین برنامه های اجرایی در هفته تبیین نقش کارگران در دفاع مقدس بر شمرد.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول