اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

آی ناین بزرگترین و کامل ترین مرجع فروش انواع دستگاه ضد عفونی کننده دست

در این دوره که ویروس کرونا در ایران و جهان همه گیر شده است، یکی از راهکار های پیشگیری از ابتلا به این ویروس شست و شوی دائم دست ها و ضدعفونی کردن آنهاست.

آی ناین بزرگترین و کامل ترین مرجع فروش انواع دستگاه ضد عفونی کننده دست

در این دوره که ویروس کرونا در ایران و جهان همه گیر شده است، یکی از راهکار های پیشگیری از ابتلا به این ویروس شست و شوی دائم دست ها و ضدعفونی کردن آنهاست. دستگاه ضد عفونی کننده دست وسیله ای است که به سادگی و در مدت زمان کم دست های شما را ضد عفونی کرده و شانس ابتلا به ویروس کرونا را بسیار کاهش می دهد.

مشاهده محصولات

آی نایل بزرگترین و کامل ترین مرجع فروش انواع دستگاه ضد عفونی کننده دست

قیمت انواع دستگاه ضد عفونی کننده دست :

 این محصولات در انواع مختلف و عملکرد های گوناگون به فروش می رسند که بسته به نوع نیاز و بودجه در نظر گرفته شده برای این محصول می توانید مدل های مختلفی از آن را تهیه کنید. مشخصات هریک از انواع دستگاه ضد عفونی کننده به همراه قیمت و بر اساس پرفروش ترین ها را در زیر مشاهده می کنید.

دستگاه ضد عفونی کننده دست اتوماتیک مدل I9-06 :
این دستگاه تهیه شده از بهترین متریال بوده و نحوه نصب آن به شکل ایستاده است. عملکرد آن به شکل برقی و اتوماتیک بوسیله سنسور چشمی قدرتمند بوده و دارای مخزن ماده ضد عفونی کننده 5 لیتری می باشد. نوع طراحی در آن شکیل و زیبا بوده و چراغ LED قرار گرفته در هد دستگاه علاوه بر جلب توجه مشتریان و کارکنان به آن ظاهری زیبا بخشیده است. طراحی خمیده دستگاه باعث شده است که هنگام استفاده از دستگاه نیازی به خم شدن نباشد. نکته جالت توجه در خصوص این دستگاه که آن را نسبت به سایر دستگاه های ضد عفونی کننده ایستاده موجود در بازار متمایز می کند، توجه به جزئیات است به گونه ای که حتی در نوع طراحی درپوش مخزن ضد عفونی کننده نیز نسبت به سایر انواع دستگاه ضد عفونی کننده زمان بیشتری گذاشته شده تا محصولی زیبا به مشتریان تحویل داده شود. رنگ بندی دستگاه نیز در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی می باشد که رنگ مشکی آن طرفداران بیشتری دارد. این محصول ایده آل جهت استفاده در مراکز پزشکی و دندانپزشکی ادارات دولتی، فروشگاه ها، مدارس و دانشگاه ها و ... می باشد.
نوع نازل این دستگاه از جنس درجه یک فلزی با پاشش پودری می باشد.
این محصول به دلیل کیفیت بالای ساخت و استفاده از بهترین متریال نارضایتی را در بین مشتریان در پی داشته است.
شروع قیمت این دستگاه از 1,880,000 تومان می باشد.
دستگاه ضد عفونی کننده دست مدل I9-05 :
این محصول در مدت کوتاهی پس از عرضه به یکی از پرفروش ترین های آی ناین تبدیل شد. علت آن نیز قیمت مناسب در کنار کیفیت بالای آن است. دستگاه ضد عفونی کننده مدل I9-05 در اصل نوع ارتقاء یافته مدل I9-01 است که اختصاصاً به سفارش آی ناین طراحی و تولید شده است. علت این امر نیز رفع نواقص وجود داشته در مدل پیشین است. در این محصول به دلیل پیشگیری از زنگ زدگی، رویه داخلی دستگاه نیز رنگ شده است. جنس درپوش در آن پلاستیکی است که باعث بسته شدن کامل مخزن محلول ضد عفونی کننده می شود. طراحی در آن بسیار زیباتر و شکیل تر از مدل پیشین بوده و نوع نازل و پدال نیز تماما از جنس درجه یک تهیه شده است.
 قیمت این دستگاه 1,285,000 تومان می باشد.

 

دستگاه ضد عفونی کننده دست مدل I9-03 :
این محصول از کیفیت تقریباً متوسط و عملکرد مناسبی برخوردار است. عملکرد سنسور در آن قابل قبول و خوب بوده و ظاهر دستگاه نیز به کمک LED های قرار گرفته درون آن به همراه رنگ بندی متفاوت که نشان دهنده وضعیت دستگاه است به آن جلوه زیبایی داده است. دستگاه در ابتدا تنها در رنگ سفید عرضه می شد که به تازگی رنگ های نقره ای و طلایی نیز به آن اضافه شده است و البته این دو رنگ جدید از نظر ظاهری بسیار شکیل تر بوده و برای اماکنی مانند آرایشگاه بسیار توصیه می شود. ایراد این دستگاه نزدیکی مخزن ماده ضد عفونی کننده به سنسور ها و برد دستگاه است به گونه ای که احتمال ریختن محلول روی برد هنگام پر کردن دستگاه وجود دارد. این امر علاوه بر سوختگی سنسور دستگاه، خطر برق گرفتگی را نیز در پی دارد به همین جهت قویاً توصیه می شود هنگام پر کردن، دستگاه به هیچ عنوان در برق نباشد. 
این دستگاه نیز یکی از پرفروش ترین محصولات ضد عفونی کننده دست آی ناین است که دلیل آن علاوه بر زیبایی، قیمت مناسب دستگاه نیز می باشد.
قیمت این دستگاه 950,000 تومان می باشد.
دستگاه ضد عفونی کننده دست مدل I9-04 :
مشتری پر و پار قرص این دستگاه رستوران ها است. این محصول به دلیل ظاهر زیبا و چراغ LED کار شده روی بدنه آن توجه هر مصرف کننده ای را به خود جلب می کند که به این جهت می توان از ضد عفونی شدن دست درصد بیشتری از مشتریان اطمینان حاصل کرد. لازم به ذکر است برخی از مشتریان از پدال این دستگاه ابراز نارضایتی کرده اند.
دستگاه ضد عفونی کننده راپیس :
محصولی زیبا، دارای مخزن نسبتاً بزرگ و البته کیفیت ساخت بالاست. این محصول دارای مخزن 1.3 لیتری است و عملکرد آن بوسیله سنسور اولتراسونیک که از بهترین سنسور های چشمی است صورت می گیرد. نشانگر خالی بودن مخزن ضد عفونی کننده نیز یکی از ویژگی های مهم این محصول است.
یکی از نکات مهم در خصوص این دستگاه قابلیت نصب آن به سه شکل دیواری، رومیزی و ایستاده است که البته جهت استفاده به شکل ایستاده باید پایه آن را به شکل جداگانه خریداری کنید.
راهنمای خرید دستگاه ضدعفونی کننده دست :
خیلی از متقاضیان می پرسند چه محصولی بخریم؟ ما نیز از آنها می پرسیم برای کجا می خواهید؟! در صورتی که به محصولی جهت استفاده در آرایشگاه ها و به طور کلی مراکز با مراجعه کنندگان کم در روز، نیاز دارید دستگاه ضدعفونی کننده دست دیواری برای شما مناسب است. مدل I9-04 مدل ارزان قیمت تر و با کیفیت نسبتاً متوسط بوده و مدل راپیس مدل گرانتر با کیفیت بالا است.
اگر به محصولی جهت مراکز اداری پر بازدید مانند بانک نیاز دارید بهترین انتخاب شما مدل FME.R1 است. این محصول دارای عملکرد چشمی و مخزن 10 لیتری است که نیاز به پر کردن دائم دستگاه را برطرف می کند. کیفیت ساخت این محصول عالی و از طول عمر بسیار بالایی برخوردار است.
اگر به محصولی جهت استفاده در رستوران ها نیاز دارید مدل های I9-04 ، I9-06 و راپیس انتخاب های مناسبی می باشند. به خصوص مدل I9-04 به دلیل روشنایی بسیار بالا توجه مشتریان را به استفاده از آن جلب می کند.
در صورتی که مکان مورد استفاده غیر از دو مورد بالا باشد سایر محصولات ایستاده برای شما بهترین گزینه است. در درجه اول مدل I9-06 را به شما پیشنهاد می کنیم که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و عملکرد سنسور آن به شکل چشمی است. پس از آن مدل I9-05 دارای عملکرد پدالی و مخزن دو لیتری می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.
تمامی انواع دستگاه های ضدعفونی کننده عرضه شده توسط آی ناین دارای گارانتی یکساله می باشند.
جهت خرید اینترنتی دستگاه ضد عفونی کننده توصیه می شود به سایت آی ناین مراجعه نمایید. ارسال محصول در تهران در همان روز و برای سایر شهر ها حداکثر 2 الی 3 روز کاری پس از ثبت سفارش درب منزل تحویل داده می شود.
آدرس سایت : www.i-9.ir
تلفن تماس : 45537-021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول