اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

نظارت بر تولید و توزیع مرغ شدت گیرد/ با اخلال‌گران در بازار برخورد شود

استاندار همدان با بیان اینکه نظارت بر تولید و توزیع مرغ الزامی است گفت: دغدغه تولید‌کنندگان دام و طیور مورد توجه قرار گیرد، چرا که رضایت تولیدکنندگان باید جلب شود.

نظارت بر تولید و توزیع مرغ شدت گیرد/ با اخلال‌گران در بازار برخورد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی بعدازظهر امروز در ستاد تنظیم بازار استان همدان با بیان اینکه نظارت ویژه در تولید و تنطیم مرغ در استان همدان الزامی است و باید در دستور کار متولیان امر باشد اظهار کرد: اصناف پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه  سازمان جهاد کشاورزی استان به عنوان مسوول مستقیم نهاد‌ه‌های دامی تمام تلاش خود را برای افزایش موجودی نهادهای دامی، به کار گیرد افزود: دغدغه تولید‌کنندگان دام و طیور مورد توجه قرار گیرد، چراکه رضایت تولیدکنندگان باید جلب شود.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه گروه‌های هدف و آسیب‌پذیر شناسایی و باید در یک برنامه‌ریزی از پیش تعیین‌شده و مدون بین این افراد مرغ توزیع شود خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مربوطه در توزیع مرغ، به صورت عادلانه  اقدامات لازم را انجام دهند. 

وی ادامه داد: دستگاه‌های متولی توزیع مرغ در استان، تلاش کنند که در فرآیند توزیع، تمام پروتکل‌های ستاد استانی مقابله با کرونا رعایت شود.

شاهرخی تصریح کرد: تیم نظارت بر فرآیند تولید و توزیع مرغ، گزارش کاملی به استانداری ارائه کنند تا موانع و مشکلات شناسایی و مورد بررسی قرار گیرند.

وی با بیان اینکه بررسی میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی کسبه و بازاریان، اصناف و اتحادیه‌های استان، در دستور کار ستاد تنظیم بازار قرار گیرد گفت: ستاد تنظیم بازار، افرادی را که در  بازار اختلال می‌کنند، شناسایی کند تا  برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/۸۹۰۳۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول