اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

استمرار کمک‌های مومنانه در کردستان/توزیع 40 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان سنندج

به دنبال منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه برای دستگیری نیازمندان در این شرایط کرونایی، اجرای این فرمان با محوریت سپاه بیت‌المقدس در کردستان شروع شد و هنوز هم با جدیت استمرار دارد.

استمرار کمک‌های مومنانه در کردستان/توزیع 40 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، به دنبال منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه برای دیتگیری نیازمندان در این شرایط کرونایی، اجرای این فرمان با محوریت سپاه بیت‌المقدس در کردستان شروع شد و هنوز هم با جدیت و قوت بیشتری استمرار دارد.

بعد از تاکید رهبر انقلاب اسلامی در پیام نیمه شعبان مبنی بر کمک مومنانه و رزمایش همدلی به اقشار آسیب‌دیده از کرونا، شناسایی افراد نیازمند و آسیب‌دیده اولویت برنامه‌های سپاه کردستان قرار گرفت.

سبزپوشان سپاه در این روزهای سخت کرونایی در راه خدمت به مردم، با کمک‌های بی‌منت خود، لبخند امید را بر لبان نیازمندان شکفته‌اند.س

در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه سپاه بیت‌المقدس در کردستان ۱۵ هزار و ۱۷۰ بسته معیشتی به ارزش ۴ میلیارد و ۵۵۱ میلیون تومان تهیه و توزیع شد و در مرحله دوم نیز در فاصله زمانی بسیار کوتاهی از مرحله اول، ۱۳ هزار بسته معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر استان کردستان توزیع شد.

یازدهم ماه مبارک رمضان امسال سه تن از سبزپوشان سپاه استان در راستای لبیک به فرمان فرمانده کل قوا، برای کمک به نیازمندان راهی روستاهای محروم دیواندره شدند تا سفره نیازمندان در ماه مهمانی خدا خالی نماند.

ضدانقلاب و ایادی و جیره‌خواران استکبار که تاب همدلی بین مردم و سپاه ندارند، در حین ارسال کمک‌های مومنانه به روستاهای محروم دیواندره به کاروان آنها حمله کردند و سه تن از رزمندگان سپاه استان را به شهادت رساند بلکه بتوانند خللی در همکاری و همدلی بین سپاه و مردم ایجاد کنند. 

بعد از گذشت چند روز از تقدیم خون عزیزان که در میدان دو جهاد، «مبارزه با نفس و تامین امنیت و خدمت به مردم» به دست ضدانقلاب به شهادت رسیدند، همرزمان شهدا، به نام نامی‌شان مراسم مهربانی و سخاوت دیگری به پا کردند تا نشان دهند در تبعیت از مولا و مقتدایشان و مسیر عشق و خدمت به مردم هرگز کوتاهی نمی‌کنند و خستگی و غم نبود یارانشان آنها را در طی این طریق سست نخواهد کرد.

در این مرحله از رزمایش کمک مومنانه در کردستان، ۱۵ هزار بسته معیشتی به دست نیازمندان شناسایی شده رسید.

سپاه بیت‌المقدس کردستان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، در قالب ضدعفونی و گندزدایی خیابان‌ها و معابر شهری و روستایی، راه‌اندازی تولید و ساخت لباس بیمارستانی، ماسک، آب ژاول و شیلد، در شناسایی و کمک به نیازمندان جامعه پیشتاز بوده و از هیچگونه تلاشی در مسیر خدمت به آنان کوتاهی نکرده است.

تهیه و توزیع کالاهای اساسی از جمله برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه‌فرنگی و پخت و توزیع غذای گرم از دیگر کمک‌های مومنانه سپاه و خیرین به نیازمندان واقعی کردستان است که در مراحل مختلف به دست آنها رسیده است.

شامگاه پنجشنبه و در ادامه کمک‌های مومنانه در کردستان، با حضور سردار حسینی فرمانده سپاه استان ۴۰ هزار پرس غذای گرم با همکاری مجموعه سپاه و آموزش و پرورش در اردوگاه سلیمان‌خاطر سنندج پخت و توزیع شد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول