اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

محدودیت‌های کرونایی پایتخت ادامه می‌یابد/ بستری ۵ هزار بیمار کرونایی در بیمارستان‌های تهران

استاندار تهران از ادامه محدودیت‌های کرونایی تهران به دلیل شیوع این بیماری خبر داد و گفت: ۵ هزار نفر بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

محدودیت‌های کرونایی پایتخت ادامه می‌یابد/ بستری ۵ هزار بیمار کرونایی در بیمارستان‌های تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، انوشیروان محسنی بندپی استاندار استان تهران ظهر امروز در مراسم افتتاح چند طرح صنعتی - کشاورزی در جمع خبرنگاران با اشاره به محدویت های کرونایی اظهار کرد: در پی درخواست وزیر محترم بهداشت و درمان و دستور رئیس جمهور مقرر شد رفت و آمدها به کلان شهرهای تهران کرج مشهد اصفهان و ارومیه با محدودیت هایی مواجه شود که این مهم در دست اجرا است.

وی گفت: اگر مردم همراهی کنند و برای سفرهای غیرضروری اولویت نداشته باشند و در خانه ماندن را برای هرگونه مسافرت‌های غیر ضروری ترجیح دهند، نتیجه مطلوب آن را خواهیم دید.

استاندارد تهران افزود: به هر حال بررسی‌ها نشان داده است که هر تعطیلی و هر رفت و آمد غیر ضروری شرایطی را فراهم کرده که با پیک بیماری در شهرستان‌های مبدا و مقصد مواجه باشیم.

وی با اشاره به دورکاری در استان تهران بیان داشت: تصمیم سازمان امور استخدامی کشور طی بخشنامه در خرداد ماه اعلام شد که دستگاه‌هایی که زیرساخت های لازم برای انجام دورکاری داشته باشند و اولویت بیماری های زمینه ای یا کسانی که بچه‌های شیرخوار دارند از ظرفیت دورکاری استفاده کند و تاکید شده که از این فرصت استفاده شود و تحقق دولت الکترونیک و استفاده از ظرفیت‌های دورکاری را در دستگاه‌ها تقویت شود.

محسنی بندپی گفت: برای استان تهران محدودیت‌هایی که اعلام شده همچنان تداوم پیدا می‌کند و با تداوم این محدودیت‌ها و انجام تست های غربالگری اضافه ای که قرار است در دستور کار قرار گیرد بتوانیم شناسایی به موقع از مبتلایان داشته باشیم.

وی ادامه داد: همکاری مردم می‌توانند نقش موثر و اثرگذاری را در مقابله با ویروس کرونا داشته باشد که اگر کسانی که در صنوف مختلف این امر را رعایت نکنند با جرایمی که توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا مشخص شده روبرو خواهند شد.

استاندار تهران گفت: در حال حاضر استان تهران از ۱۴ هزار تخت بیمارستانی دولتی برخوردار است که ۵ هزار نفر بیمار مبتلا به کرونا در این بیمارستان‌ها بستری هستند، برای رسیدن به شرایط اردیبهشت و خرداد ماه امسال، همه مردم و مسوولان باید وارد میدان شده و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، این بیماری را مثل قبل مدیریت کنند.


انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول