اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اولویت سازمان بسیج مهندسین رفع مشکلات واحدهای صنعتی فارس است

رئیس جدید سازمان بسیج مهندسین سپاه فجر فارس در حاشیه مراسم معارفه خود بر رفع مشکلات واحدهای صنعتی فارس به عنوان اولویت کاری تاکید کرد.

اولویت سازمان بسیج مهندسین  رفع مشکلات واحدهای صنعتی فارس است

حسین پناهی در حاشیه مراسم معارفه خود به‌عنوان رئیس جدید سازمان بسیج مهندسین صنعتی در گفتگو با خبرنگار فارس با تاکید بر تخصص، تعهد و داشتن روحیه جهادی اظهار داشت: سازمان بسیج مهندسین صنعتی، سازمانی ارزشی، علمی و تخصصی، اثرگذار، فراگیر و یادگیرنده، بالنده، منسجم و مردمی، الگوساز، دارای تعامل  سازنده با مراکز علمی و موسسات پژوهشی، دستگاه های اجرایی و مجامع مهندسی، برخوردار از نیروهای  داوطلب مردمی، متخصص، متعهد و ولایت مدار و سازمان یافته در گروه‌های تخصصی است.

وی ادامه داد: این سازمان قادر به دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقابله  با  تهدید نرم دشمن  با مشارکت  همه جانبه در کمک  به ارتقاء کارآمدی نظام و با تربیت مهندسین طراز اول انقلاب اسلامی و هدایت  قابلیت‌های آنان در عرصه های علمی،   فن آوری،  اقتصادی، سازندگی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و مروج ارزش‌ها و فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه مهندسی کشور است.

رئیس جدید سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه فجر فارس درباره اصول حاکم بر این سازمان عنوان کرد: مهم‌ترین اصولی که ما در سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه فجر استان فارس دنبال خواهیم کرد شامل ارائه خدمات مشاوره فنی و مهندسی به کارآفرینان، اصل گستردگی و فراگیری در جامعه مهندسی، اصل تناسب با جامعه مهندسین، جوان گرایی، خدمات رسانی، مشارکت مهندسین بسیجی در اداره بسیج مهندسین، کادرسازی و کادریابی برای انقلاب، انجمن محوری، استقلال نسبی مراکز و کانون‌ها و انجمن‌ها است.

وی افزود: سازمان یافتگی و سازماندهی مهندسین بسیجی، تقدم کیفیت بر کمیت، بسیجی محوری، تخصص و کارآمدی و انسجام و یکپارچگی از دیگر اصول مهم ما در سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه فجر استان فارس خواهد بود.

این مقام مسئول درخصوص اهداف کلان سازمان بسیج مهندسین صنعتی اظهار داشت: توسعه و تعمیق فرهنگ و ارزش های انقلاب اسلامی و تفکر بسیجی و روحیه جهادی درجامعه مهندسی کشور، کمک به ارتقاءکارآمدی نظام اسلامی درعرصه های سازندگی،اقتصادی،علمی،پژوهشی،فناوری و مدیریتی، حضور مؤثر و کارآمد در عرصه های فنی و مهندسی برای پیشگیری و مقابله با تهدید نرم دشمن و کمک به حل مشکلات بخش صنعت و معدن از مهم‌ترین اهداف ما در سازمان خواهد بود.

وی در حوزه ماموریت تخصصی سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه فجر فارس گفت: استفاده از تجربیات دفاع مقدس به منظور تعمیق فرهنگ و ارزشهای انقلاب اسلامی و تفکر بسیجی در جامعه هدف، بررسی مشکلات و معضلات پیش روی بخش های صنعت ، معدن و تجارت و ارائه راهکارهای کارشناسی با هدف ارتقاء کارآمدی، بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های بخش صنعت ، معدن و تجارت کشور به منظور مقابله موثر با تحریم ها و بی اثر ساختن آنها، کمک به ارتقاء کارآمدی دستگاه های دولتی و بخش خصوصی و سازمانها مرتبط با ارائه راهکارهای  تخصصی وکارشناسی، بهره گیری از توانمندی های متخصصین بسیجی در انجام طرح های مطالعاتی و تحقیقاتی و پژوهشی و برنامه ریزی ، سازماندهی و بکارگیری متخصصین و مهندسین بسیجی در قالب سازمان مصوب متناسب با تخصص و تجربه از مهم‌ترین ماموریتهای تخصصی ما در سازمان خواهد بود.

پناهی اضافه کرد: شناسایی و تعامل مثبت با نخبگان و پیشکسوتان جامعه هدف و سازمانها و شرکتهای تابعه، برنامه ریزی، شناسایی، جذب، آموزش و تربیت نخبگان بسیجی بمنظور کادر سازی مدیریتی در راستای اهداف، برگزاری آموزش های فنی و تخصصی به منظور ارتقاء دانش فنی و مهارت‌های تخصصی نیروهای بسیجی تابعه، تجزیه و تحلیل  و بررسی کارشناسی،آسیب ها ، فرصت ها و نقاط قوت و ضعف بخش صنعت و معدن، بررسی ایجاد زمینه های اشتغال زایی و کارآفرینی در بخش صنعت و  معدن و شناسایی و ترویج مدیریت جهادی و مبتکرانه صورت گرفته در سطح جامعه هدف از دیگر ماموریتهای ما در سازمان بسیج مهندسین صنعتی خواهد بود.

وی از کلیه متخصصین، دغدغه‌مندان و افراد دلسوز دعوت کرد تا با نظرات، انتقادات و پیشنهادات، سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه فجر فارس را در راه رسیدن به اهداف عالی و والای خود یاری نمایند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در آیینی که با حضور سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس برگزار شد، مهندس حسین پناهی به‌عنوان رئیس جدید سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه فجر فارس معارفه و از زحمات سجاد فنایی تقدیر و تشکر گردید. قابل ذکر است که مهندس حسین پناهی پیش از این جانشین و مسئول خانه نخبگان سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس بوده است.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول