اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اعلام روز شمار هفته وقف/لزوم وقف در حوزه سلامت

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد روز شمار دهه وقف سال ۱۳۹۹ در استان کهگیلویه و بویراحمد را اعلام کرد.

اعلام روز شمار هفته وقف/لزوم وقف در حوزه سلامت

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت الاسلام «سیدنورالله جنتی‌پور» مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از بیست و چهارم مهرماه تا سوم آبان ماه امسال به عنوان «دهه وقف» نام‌گذاری شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پنج شنبه بیست و چهار مهرماه، به عنوان روز «کارکرد رسانه در فرهنگ سازی وقف و امور خیریه» نام گذاری شده، اظهار داشت: روز جمعه بیست و پنج مهرماه سالروز وفات حضرت محمد (صل الله علیه وآله وسلم) و شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) به عنوان «نقش وقف در ترویج فرهنگ قرآن و عترت» نام گذاری شده است.

وی با اشاره به نام گذاری روز شنبه، بیست و ششم مهرماه همزمان با شهادت امام رضا (علیه السلام) به عنوان « نقش وقف در عمران و آبادانی بقاع متبرکه و اماکن مذهبی» نام‌گذاری شده است.

این مسئول با بیان اینکه روز یکشنبه، بیست و هفتم مهرماه، همزمان با آغاز ماه ربیع الاول به عنوان «نقش سازمان ها و دستگاه ها در توسعه نهاد وقف» نام گذاری شده، ادامه داد: روز دوشنبه، بیست و هشتم مهرماه، به عنوان «نقش وقف در توسعه فرهنگ و تمدن اسلامی» و روز سه شنبه، بیست و نهم مهرماه، به عنوان «کارکرد وقف در اقتصاد پایدار و جهش تولید» نام‌گذاری شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه چهارشنبه، سی‌ام مهرماه به عنوان «جایگاه وقف در حوزه آموزش و توسعه علم و فناوری» و پنج شنبه یکم آبان ماه ، روز «خدمات اجتماعی نهاد وقف» نام گذاری شده، گفت: روز جمعه دوم آبان ماه نیز به عنوان «نقش مردم در احیا و صیانت از موقوفات» نام‌گذاری شده است.

جنتی‌پور مدیر کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد افزود: آخرین روز از دهه وقف سال ۱۳۹۹ روز شنبه سوم آبان ماه به عنوان «نقش وقف در حوزه سلامت»نامگذاری شده است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول