اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

فرانسه برای اجرای محدودیت‌های کرونایی پلیس مستقر می‌کند

وزیر کشور فرانسه گفته به منظور اجرای مقررات منع رفت و آمد مرتبط با کرونا، ۱۲ هزار نیروی پلیس در کلان شهر‌های این کشور مستقر خواهند شد.

فرانسه برای اجرای محدودیت‌های کرونایی پلیس مستقر می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل خبر‌گزاری فارس، «جرالد دارمانین» وزیر کشور فرانسه روز پنجشنبه گفت به منظور اجرای مقررات جدید منع رفت و آمد مرتبط با کرونا، ۱۲ هزار نیروی پلیس در کلانشهر‌های این کشور مستقر خواهند شد. 

به نوشته وبگاه شبکه خبری راشا تودی، این تصمیم در حالی گرفته شده که «امانوئل ماکرون»، رئیس‌جمهور فرانسه پیشتر اقدامات جدیدی را برای مقابله با کرونا اتخاذ کرده بود. 

به گفته دارمانین این نیرو‌ها از روز شنبه مستقر خواهند شد.  وزیر کشور فرانسه هشدار داده  کسانی که مقررات جدید را زیرپا بگذارند ۱۳۵ یورو (۱۵۸ دلار) جریمه خواهند شد و اگر برای دومین بار از این مقررات چشم‌پوشی کنند جریمه آنان به ۷ هزار و ۵۰۰ یورو افزایش می‌یابد و در صورت نقض این مقررات برای سومین دفعه با شش ماه زندانی مواجه خواهند شد.  

امانوئل ماکرون روز چهارشنبه به منظور مقابله با شیوع دوباره کرونا در کشورش برای پاریس و هشت شهر دیگر این کشور از مقررات جدیدی رونمایی کرد که از جمله آنها، محدودیت رفت‌ و آمد از ساعت ۹ شب تا ۶ صبح بوده‌اند.  

گفته می‌شود مقررات جدید، در کل شامل حال ۱۹ میلیون شهروند فرانسوی خواهد شد. 

مقررات جدید قرار است حداقل چهار هفته ادامه داشته باشد و اگر پارلمان فرانسه تأیید کند این مدت تمدید خواهد شد. پاریس و بسیاری از شهرهای دیگر فرانسه به دلیل آمار بالای مبتلایان و تلفات ناشی از ویروس کرونا به عنوان مناطق «پرخطر» معرفی شده‌اند.

طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۵ نفر بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ جان خود را در این کشور از دست داده‌اند. 

فرانسه تاکنون ۲۲ هزار و ۵۹۱ مورد مبتلا و ۳۳ هزار و ۳۷ نفر تلفات ناشی از این ویروس مرگبار را مشاهده کرده است. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول