اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

آرمات: لیگ والیبال به تعطیلی احتیاج داشت/ موافق متمرکز برگزار شدن مسابقات هستم

سرمربی تیم والیبال شهرداری قزوین گفت: با توجه به شرایطی که در کشور و لیگ والیبال وجود داشت، احتیاج بود مسابقات برای مدتی تعطیل شود.

آرمات: لیگ والیبال به تعطیلی احتیاج داشت/ موافق متمرکز برگزار شدن مسابقات هستم

مسعود آرمات در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد ابتلای چندین بازیکن والیبال به ویروس کرونا در جریان برگزاری رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار داشت: متاسفانه شرایط به گونه ای پیش رفت که چند نفر از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم والیبال شهرداری قزوین هم به کرونا مبتلا شدند.

وی ادامه داد: بلافاصله بعد از مثبت شدن تست آنها، تدابیری اندیشیده شد تا این نفرات در قرنطینه قرار بگیرند. خوشبختانه مشکل جدی در این خصوص وجود ندارد و حال عمومی تمامی نفرات تیم ما رو به بهبودی است. تا زمانی که از سلامتی آنها اطمینان حاصل نکنیم اجازه حضور در تمرینات را به آنها نخواهیم داد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: متاسفانه اوضاع در لیگ والیبال اصلا خوب نبود و هر تیمی چندین بازیکن و مربی کرونایی داشت و این موضوع می توانست برای همه خطرناک باشد. به هرحال بازیکنان و مربیان هم با خانواده های خود در ارتباط هستند و باید هرچه زودتر این زنجیره قطع می شد.

آرمات گفت: خوشبختانه مسئولان سازمان لیگ خیلی به موقع وارد عمل شدند و دستور تعطیلی موقت مسابقات را دادند. اخیراً پیشنهادهایی هم برای ادامه مسابقات مطرح شده که من موافق برگزاری متمرکز بازی ها هستم. متمرکز برگزار کردن مسابقات هم قدرت نظارت فدراسیون را بالاتر می برد و هم تیم ها با خیال راحت به والیبال فکر می کنند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول