اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

رایزنی نخست وزیر عراق با سفیر روسیه درباره ایجاد ثبات در منطقه

نخست وزیر عراق و سفیر روسیه در بغداد، امروز در دیدار با یکدیگر درباره تقویت روابط دوجانبه و راه‌های ایجاد ثبات در منطقه گفت‌وگو کردند.

رایزنی نخست وزیر عراق با سفیر روسیه درباره ایجاد ثبات در منطقه

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق امروز پنجشنبه میزبان «ماکسیم ماکسیموف» سفیر روسیه در بغداد بود که در این دیدار دو طرف درباره مسائل متعدد با یکدیگر گفت‌وگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری روسیا الیوم، دولت عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که ماکسیموف ضمن رساندن سلام رهبران روسیه به الکاظمی، برای او در رهبری دولت عراق در شرایطی که با چالش‌های مختلف روبه‌روست، آرزوی موفقیت کرد.

بر اساس این بیانیه، در دیدار نخست وزیر عراق با سفیر روسیه، روابط دوجانبه در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و امنیتی و همچنین اوضاع منطقه و راه‌های همکاری مشترک میان دو کشور به منظور ایجاد ثبات در منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

عراق اخیرا هم از استمرار فعالیت «مرکز امنیتی چهارجانبه» در وزارت دفاع عراق برای مبارزه علیه داعش خبر داد و گفت که این مرکز از چهار کشور عراق، روسیه، سوریه و ایران تشکیل شده و مأموریت آن ارائه اطلاعات، هماهنگی اطلاعاتی بین این کشور و استمرار مبارزه علیه داعش است.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول