اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

جوابیه| هم‌شهرستانی‌ها می‌توانند هرگونه افت فشار، قطعی آب و شکستگی را به سامانه ۱۲۲ اعلام کنند

هم شهرستانی‌ها می‌توانند هرگونه افت فشار، قطعی آب، حادثه و شکستگی در سطح شهرستان را به سامانه ۱۲۲ اعلام کنند و همکاران این امور در اسرع وقت در محل برای ترمیم شکستگی حاضر خواهند شد.

جوابیه| هم‌شهرستانی‌ها می‌توانند هرگونه افت فشار، قطعی آب و شکستگی را به سامانه ۱۲۲ اعلام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در پاسخ به انتشار خبر «فیلم| ترکیدگی لوله آب و قطعی دو ماهه آب در سهرورد» جوابیه‌ای با این مضمون برای خبرگزاری فارس ارسال کرده است.

تقدیر و تشکر از شهروندان مسئول و آگاه
پیرو ارسال فیلم درخصوص ترکیدگی 2 ماهه لوله آب در شهر سهرورد، به استحضار می‌رساند که در بامداد روز سه‌شنبه مورخ 99/07/22 توسط آقای حیدر محمدی به پیمانکار اتفاقات سهرورد اعلام و در صبحگاه روز سه‌شنبه نسبت به ترمیم اقدام شده است و هیچگونه شکستگی با هدر رفت آب در طی دو ماه در خطوط انتقال و شبکه توزیع شهر سهرورد مشاهده نگردیده است.

هم شهرستانی‌های عزیز می‌توانند هرگونه افت فشار، قطعی آب، حادثه و شکستگی در سطح شهرستان را به سامانه ۱۲۲ اعلام کنند و همکاران این امور در اسرع وقت در محل برای ترمیم شکستگی حاضر خواهند شد. 

بصورت شبانه‌روزی مرکز ۱۲۲ آماده پاسخگویی و اعزام نیرو به محل حادثه است و در طول روز جاری نسبت به اعزام اکیپ اقدام‌ می‌شود.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان

انتهای پیام/۷۳۰۰۴/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول