اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

توافقنامه سازش رژیم صهیونیستی با امارات به تصویب کنست رسید

برخی منابع خبر داده‌اند که پارلمان رژیم صهیونیستی با اکثریت آرا توافقنامه سازش با امارات متحده عربی را به تصویب رسانده است.

توافقنامه سازش رژیم صهیونیستی با امارات به تصویب کنست رسید

به گزارش گروه بین‌الملل خبر‌گزاری فارس، رسانه‌های رژیم صهیونیستی خبر داده‌اند که کنست (پارلمان) این رژیم روز پنجشنبه با اکثریت آرا توافق سازش با امارات متحده عربی را به تصویب رساند. 

بر اساس این گزارش پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) با ۸۰ رأی موافق و ۱۳ رأی مخالف این توافقنامه را مورد تأیید قرار داده است. 

این در حالی بود که ۲۷ نفر از اعضای کنست نیز در این رأی‌گیری شرکت نداشتند.

قرار است این توافقنامه برای تأیید نهایی به کابینه این رژیم ارسال شود. 

بعد از ظهر امروز (پنجشنبه)، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه تصویب این توافقنامه در کنست به سخنرانی پرداخت. 

نتانیاهو در صحبت‌های خود با بیان اینکه این توافق را از موضع قدرت با امارات امضا کرده‌ مدعی شد: «در توافق صلح با امارات بندهای محرمانه وجود ندارد».

نتانیاهو در این جلسه همچنین مدعی شد که چند کشور عربی-اسلامی به علت قدرتی که در زمینه امنیت سایبری در اختیار دارند می‌خواهند به رژیم صهیونیستی نزدیک شوند (جزئیات بیشتر).

توافق سازش میان امارات و رژیم صهیونیستی برای اولین بار در ۱۳ آگوست (۲۳ مرداد) از زبان «دونالد ترامپ» اعلام شد و پس از آن بحرین نیز به این غائله پیوست و دو کشور در ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) با حضور در کاخ سفید به طور رسمی توافق سازش با اسرائیل را امضاء کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول