اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

موفقیت رئیس جدید دوومیدانی در گروی فاصله از قبلی‌ها و برقراری عدالت

رئیس فدراسیون دوومیدانی در صورتی می‌تواند موفق شود که از مدیریت قبلی فاصله گرفته و عدالت را در رشته مادر برقرار کند.

موفقیت رئیس جدید دوومیدانی در گروی فاصله از قبلی‌ها و  برقراری عدالت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فدراسیون دوومیدانی پس از یک سال اداره با دو سرپرست، سرانجام صاحب رییس شد و هاشم صیامی که در دوران پرحاشیه مجید کیهانی به عنوان دبیر فعالیت می‌کرد، در یک انتخابات نزدیک برای چهار سال آینده به عنوان رئیس انتخاب شد.

صیامی در حالی به این سمت انتخاب شد که از او به عنوان ادامه دهنده راه کیهانی نام برده می‌شود و این نگرانی‌ در جامعه دوومیدانی وجود دارد که باز هم این رشتهِ مادر اسیر حواشی زیاد شده و نتواند روزهای خوبی را تجربه کند.

*موفقیت رئیس جدید در گروی فاصله از کیهانی

رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی به خوبی می‌داند در ۴ سال آینده روزهای سختی را با این وضعیت اقتصادی و کرونا پشت سر خواهد گذاشت و حالا اگر همان تفکر کیهانی یعنی حاشیه سازی و نگاه به منافع کوتاه مدت و غیرملی را هم داشته باشد که دیگر باید فاتحه این رشته را خواند.

در سال‌های گذشته عملکرد نامطلوب مدیریت فدراسیون باعث شد قهرمانان زیادی نادیده گرفته شده و رفتن را به ماندن ترجیح دهند. شعارهای استعدادیابی هم همه پوچ از آب درآمد. حالا صیامی می‌تواند با درس گرفتن از  اشتباهات گذشته و عملکرد مطلوب، دوومیدانی را به همان روزهایی که توانست در المپیک ۲۰۱۲ لندن مدال آور شود، برگرداند.

* استعدادها نادیده گرفته نشوند

دوومیدانی استعداد کم ندارد اما توجهات آنطوری که باید، نبوده است. در همین لیگ امسال دیدیم که چطور دختر پرش ارتفاع کار با یک مربی ایرانی چندین بار توانست رکورد ایران را ارتقا دهد. جامعه دوومیدانی در چند سال گذشته شاهد بوده که تمام موجودیت این رشته به یکی دو ورزشکار ختم می‌شده و ورزشکاران دیگر هرچند رکوردشکن بودند، نادیده گرفته می‌شدند.

حالا صیامی اگر می‌خواهد موفق باشد، باید بودجه‌ دوومیدانی را هرچند که کم است، هدفمند خرج کند، از مدیریت قبلی و حواشی آن فاصله گرفته و عدالت را در این رشته برقرار کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول