اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

احداث سد فینسک قطعاً به انجام می‌رسد

استاندار سمنان گفت: سد فینسک دارای مصوبه مجلس و ردیف بودجه بوده و این طرح قطعاً به انجام خواهد رسید.

احداث سد فینسک قطعاً به انجام می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‌رضا آشناگر در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به برخی پروژه‌های عمرانی و اجرایی استان از جمله سد فینسک و برخی پروژه‌های دیگر آب‌رسانی در استان سمنان اظهار کرد: سد فینسک دارای مصوبه مجلس و ردیف بودجه بوده و این طرح قطعاً به انجام خواهد رسید.

او اضافه کرد: در این راستا، لازم است تا ضمن پاسخگویی به برخی دغدغه‌های مردم و فعالان فضای مجازی که اعتراضات اجتماعی نسبت به اجرای این طرح دارند، تلاش شود تا در موعد مقرر این پروژه به فرجام رسیده و مردم استان از این ظرفیت ارزشمند بهره‌مند شوند.

استاندار سمنان ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص سد نمرود و پروژه آب‌رسانی سرخه گفت: به‌زودی شاهد اتمام طرح آب‌رسانی به شهرستان سرخه بوده و با همکاری‌های مشترک میان استان تهران و سمنان شاهد اتمام طرح سد نمرود در گرمسار و بهره‌مندی مردم از این پروژه باشیم.

آشناگر با اشاره به هزینه ۳۲ میلیارد تومانی انتقال آب قطری به شاهرود از صدور حکم قضایی یک قاضی در استان گلستان که مدت‌هاست به توقف این پروژه منجر شده است، انتقاد کرد و خواستار لغو این حکم از سوی رئیس قوه قضائیه در سفر به استان سمنان شد.

او کسب رتبه عالی استانداری سمنان و ۶ فرمانداری استان و نیز کسب رتبه خوب توسط دو فرمانداری دیگر را نشان از همت عالی و فعالیت ارزشمند مسؤولان و پرسنل دستگاه‌های اجرایی استان دانست و از تلاش تمامی کارکنان دولت در استان سمنان قدردانی کرد.

او با اشاره به روند رو به رشد همه‌گیری کرونا در کشور و ازجمله استان سمنان گفت: کرونا در کل کشور وضعیت نگران‌کننده‌ای داشته و روند ابتلا به این بیماری رو به افزایش است.

آشناگر با ذکر اینکه سمنان به نسبت سایر استان‌ها در وضعیت باثبات‌تری قرار دارد، گفت: بر اساس آمارهای اعلام‌شده از سوی ستاد مدیریت مقابله با کرونا، استان سمنان وضعیت باثباتی دارد و علی‌رغم آنکه سرایت این بیماری در استان سمنان بالا و به‌سرعت در حال رشد بوده، اما مرگ‌ومیرهای ناشی از آن در استان کنترل‌شده و ثابت است.

آشناگر با اشاره به قانونمندی مردم در استان سمنان گفت: اکثر کارکنان ادارات، اصناف و سایر اقشار مردم از ماسک به‌خوبی استفاده می‌کنند، اما در این میان، تعداد محدودی در برخی شهرهای استان نسبت به این مسأله بی‌توجهی می‌کنند که احتمال دارد در صورت ادامه این روند، محدودیت‌هایی را برای آن شهرستان‌ها وضع شود.

استاندار سمنان با انتقاد از برخی مسافرت‌های برون‌شهری در ایام تعطیلات گفت: متأسفانه با کنترل هر پیک کرونا، میزان رعایت و توجه مردم نیز کاهش یافته و بازار سفر و مسافرت‌ها داغ می‌شود که این موضوع به‌شدت بر میزان رشد ابتلا و سرایت این بیماری تأثیر گذاشته و موجب افزایش مرگ‌ومیرهای ناشی از کرونا می‌شود.

آشناگر با اشاره به در پیش بودن روزهای پایانی ماه صفر و ایام ارتحال نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) گفت: باید همگی نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌ها احساس مسؤولیت کرده و به تبعیت از رهبر معظم انقلاب و دستور ایشان مبنی بر ماندن در خانه و عزاداری در منزل، به قطع زنجیره شیوع و کاهش بیماری کرونا کمک کنیم.

شماری از مخاطبان خبرگزاری فارس چندی پیش با ورود به سامانه «فارس من» که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می‌کند، با سوژه «ضرورت احداث سد فینسک در استان سمنان»، از مسؤولان پیگیری این موضوع را درخواست کرده‌ بودند.

نتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول