اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

توضیحات نیروگاه رامین در خصوص یک گزارش

در پی انتشار یک گزارش در خبرگزاری فارس، نیروگاه رامین شهرستان باوی توضیحاتی را ارائه داد.

توضیحات نیروگاه رامین در خصوص یک گزارش

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، روابط عمومی نیروگاه رامین درپی انتشار یک گزارش ، جوابیه‌ای صادر کرد که به شرح ذیل است.

احتراماً پیرو انتشار خبری در خبرگزاری فارس مورخ ۹۹/۷/۶با موضوع( در نیروگاه رامین چه خبر است؟ ) خواهشمند است عطف به بند 23 قانون مطبوعات کشور جهت تنویر افکار عمومی و رفع این شائبه نسبت به درج جوابیه شرکت مدیریت تولید برق اهواز ( نیروگاه رامین ) دستور مقتضی را مبذول فرمائید.

پاسخ موارد مطرح شده :
 
🔹پاسخ به موضوع : ( تبدیل وضعیت پرسنل پیمانکاری )
 
به استحضار می رساند با توجه به اینکه حفظ نیروی انسانی توانمند وتقویت ساختار سازمانی نیروگاه از مهمترین رویکردهای این مجموعه می باشد، هیچ برنامه یا طرحی جهت تعدیل و کاهش این سرمایه های انسانی وجود ندارد. لذا با توجه به توقف روند تبدیل وضعیت پرسنل پیمانکاری طی سالهای اخیر ، با پیگیری ها و تلاشهای گسترده ای که در وزارت نیرو انجام گرفت وارد فاز اجرایی شده و  با توجه به بازنشستگی تعداد زیادی از همکاران و بلاتصدی بودن تعدادی از پست های سازمانی نیروگاه رامین ، ترمیم این ساختار با جدیت بیشتری پیگیری شد .

براین اساس طبق برنامه ریزی های صورت گرفته شده 389 نفر از همکاران پیمانکاری نیروگاه که دارای سابقه اشتعال و تخصص های لازم بودند در آزمون جامع ( تبدیل وضعیت حالت اشتغال شرکتهای زیرمجموعه تولید برق حرارتی) که در مورخ ۹۹/۷/۱۰ برگزار شد شرکت نمودند.

لازم بذکر است نیروگاه رامین نسبت به سایر نیروگاههای زیرمجموعه برق حرارتی سهمیه بیشتری جهت این آزمون تکرار پذیر کسب نموده است .
 
پاسخ به موضوع : (فروش سهام نیروگاه به بخش خصوصی )
 
همانطور که مستحضرید نیروگاه رامین وظیفه تولید انرژی برق را به عهده دارد  و تابع برنامهای راهبردی و سیاستهای کلان وزارت نیرو می باشد ، لذا هر گونه واگذاری این نیروگاه به بخشهای خصوصی طبق سیاستهای کلان کشور، وزارت نیرو و سازمان خصوصی سازی انجام خواهد گرفت .
 
پاسخ به موضوع: ( عدم پرداخت حقوق و سایر مزایای رفاهی )
 
خوشبختانه این نیروگاه هیچ گونه حقوق ماهیانه عقب افتاده ای به پرسنل خود ندارد و مجموعه مدیریتی نیروگاه  نهایت تلاش و پیگیری های خود را بمنظور تامین نقدینگی و پرداخت مزایای رفاهی پرسنل بکار گرفته است. هرچند با توجه به شرایط سخت اقتصادی کشور و کاهش نقدینگی ممکن است پرداخت برخی مزایای رفاهی با تاخیر صورت گیرد اما این اطمینان را به همکاران خواهیم داد که با صبر وهمدلی همه عزیزان، شاهد بهبود روند پرداخت این مزایا نیز خواهیم بود.
 
پاسخ به موضوع: ( حق مناطق جنگی )
درخصوص عدم پرداخت مزایای ۲۵ درصد مناطق جنگی به استحضار می رساند این بخشنامه توسط سازمان استخدامی کل کشور تدوین ودر سازمانها و شرکتهای دولتی اجرایی شده است و نیروگاه رامین بعنوان یک شرکت وابسته تمامی مساعی خود را جهت کسب این مزایا برای کلیه کارکنان خود از طریق مراجع ذی صلاح  بکار گرفته است .
 
شایان ذکر است نیروگاه رامین اهواز بعنوان یکی از تامین کننده بزرگ  برق موردنیاز استان خوزستان با تلاش و همت کارکنان خود نقش بی بدیلی در تقویت آرامش،امنیت و توسعه زیرساختهای کلان استان خوزستان داشته و امید است با همکاری رسانه ها ، مسئولان و همه آحاد جامعه در جهت تقویت آرامش و تمرکز این نیروگاه گام برداشته تا با تولید پایدار این انرژی حیاتی خدمت رسان شایسته ای برای مردم این خطه باشیم .
 
یادآور می شود دفتر روابط عمومی نیروگاه رامین نیز بعنوان پل ارتباطی این مجموعه ، براساس رسالت و جایگاه حرفه ای خود که همان تشریح و شفاف سازی موضوعات عمومی می باشد همواره آماده پاسخگویی به مردم شریف ،مسئولان و رسانه های محترم می باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول