اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

رویکرد منابع طبیعی، کمک به توسعه استان

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس در سفر به داراب گفت:رویکرد ما در منابع طبیعی، ضمن انجام ماموریت‌های محوله بر اساس موازین قانونی، کمک به توسعه استان است.

رویکرد منابع طبیعی، کمک به توسعه استان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، به نقل ازروابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس، عبدالحسن صمدنژاد در سفر به داراب از طرح های مختلفی در تعدادی از روستاهای شهرستان داراب بازدید کرد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس در جلسه جمع بندی که در پایان این سفر شکل گرفت، اظهار داشت: رویکرد ما در منابع طبیعی کمک به توسعه استان، حل مشکلات  و  رضایت ذینفعان است.

وی افزود: ما در منابع اداره کل منابع طبیعی ضمن التزام  به قوانین،  حافظ حقوق ملی  هستیم و مطمئنا رعایت قوانین با خدمت به مردم تناقضی ندارد. 

صمدنژاد در بخش دیگری از سخنانش گفت: در بحث مرمت پروژه های آبخیزداری، نیاز به منابع  اعتباری است که امیدواریم اعتبار لازم  برای مرمت پروژه‌های سنواتی آبخیزداری در نظر گرفته شود . 

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس در خصوص تقاضاهای متعدد واگذاری زمین نیز بیان کرد: ما متولی واگذاری زمین نیستیم ، بلکه اراضی پس از استعدادیابی در اختیار امور اراضی قرار گرفته و متولی واگذاری ها امور اراضی جهاد کشاورزی است. 

نماینده مردم شهرستانهای داراب و زرین دشت و نایب رئیس دوم کمسیون کشاورزی مجلس نیز در این جلسه با اشاره به مشکلات قانونی موجود، گفت: باید برخی قوانین کهنه و قدیمی که باعث ایجاد مشکل میشود را اصلاح نماییم که ما در کمسیون کشاورزی مجلس این موضوع را پیگیری می کنیم . 

بازدید از روستاهای سنگ چارک ، شهرک فتح المبین ، اعراب چگینی و بانوج و همچنین دیدار با رئیس دادگستری ، دادستان و امام جمعه داراب از دیگر برنامه های سفر یکروزه مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس به شهرستان داراب بود.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول