اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امروز نام «شهید سلیمانی» سند عزت‌طلبی در دنیاست/ پشت سر ورزشکاران و عزت‌مندان گام برمی‌دارم

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امروز نه فقط نام شهید سلیمانی در ایران بلکه در دنیا پرچم او بلند است و امروز افتخاری است که عکس شهید والامقام ما در دنیا، بیرق عزت‌طلبی است.

امروز نام «شهید سلیمانی» سند عزت‌طلبی در دنیاست/ پشت سر ورزشکاران و عزت‌مندان گام برمی‌دارم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علیرضا تنگسیری عصر پنج‌شنبه 24 مهرماه در جمع ورزشکاران رشته ورزشی ووشو و خانواده‌های آنان در مراسم نام‌گذاری خانه ووشو هرمزگان به نام شهید حاج قاسم سلیمانی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و همه شهدای گلگون کفن وطن‌مان و با یادکردی از شهدای استان هرمزگان، اظهار داشت: رشادت و دلاوری شهدا سبب شد تا امروز ایران و ایرانی و اسلام و اسلامی باقی بماند.

وی با بیان اینکه حضور در جمع ورزشکاران یک افتخار بزرگ بشمار می‌رود، افزود: هیأت ووشو هرمزگان با بهره‌گیری از این ورزش فرحبخش و فرهنگ‌ساز و با پیگیری علاقه فراوان فرزندان این استان به این رشته توانسته افتخارات خوبی بیافریند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: این ورزش اگر چه قدمت زیادی در کشورمان ندارد اما در میان قشر جوان و نوجوان هرمزگان و ایران عزیز گسترش فراوانی یافته است و بخش بزرگی از توفیق این رشته در هرمزگان و کشور بواسطه تلاش‌های برادر عزیزمان آقای علیرضا بهرمن است.

تجلیل از اقدام انقلابی علیرضا بهرمن

سردار تنگسیری با یادآوری اقدام انقلابی علیرضا بهرمن رئیس هیأت ووشو هرمزگان در عدم داوری رقابت ورزشکار صهیونیست، عنوان داشت: این رفتارها افتخاری بزرگ در مسیر حفظ ارزش‌های شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی است و راهی است که خداوند متعال در مسیر آن به ما عزت می‌بخشد.

وی خاطرنشان کرد: گاهی انسان به مسیر عزت‌مندان می‌پیوندد و صاحب عزت می‌شود و گاهی نیز خودش قدمی عزت‌مندانه بر می‌دارد که شما در عرصه ورزش، هم قدمی عزت‌مندانه برداشتید و هم در مسیر عزت‌مندی گام برداشتند و خداوند به شما دوچندان عزت می‌بخشد.

نام شهید سلیمانی به ووشو هرمزگان عزتی افزون خواهد بخشید

فرمانده نیروی دریایی سپاه از نام‌گذاری خانه ووشو هرمزگان به نام شهید سلیمانی به عنوان قدمی بزرگ در حاکم ساختن فرهنگ مقاومت در جامعه اسلامی یاد کرد و گفت: امروز نه فقط نام شهید سلیمانی در ایران بلکه در دنیا پرچم او بلند است و امروز افتخاری است که عکس شهید والامقام ما در دنیا، بیرق عزت‌طلبی است.

سردار تنگسیری بیان داشت: در رژیم سابق از ملت ایران حق توحش می‌گرفتند و کاپیتولاسیون را بر ما مسلط کرده بودند که بدترین رفتار با عزت‌مندان تاریخ است اما امروز در جایگاهی ایستاده‌ایم که رئیس جمهور آمریکا از ایران در کنار چین و روسیه به عنوان قدرت‌هایی نام می‌برد که سعی می‌کنند او رای نیاورد. این قدرت و افتخار را شهدا به ما داده‌اند.

پشت سر شما ورزشکاران و عزت‌مندان گام بر می‌دارم

وی گفت: من کوچک‌تر از آن هستم که بخواهم در جلوی شما راه بروم. من پشت سر شما ورزشکاران و عزت‌مندان قدم بر می‌دارم و به همه شما ورزشکاران دختر و پسر افتخار می‌کنم و خدا به حق این نامی که بر سالن خانه ووشو قرار دادید، توفیق افتخار آفرینی‌های بزرگ و باشکوه را بدهد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تقدیر و تجلیل از اقدام پهلوانانه یاسین فتحی‌مقدم ورزشکار هرمزگانی که مدال افتخار رقابت‌های ورزشی‌اش را به خانواده شهید خلیل تختی‌نژاد اهدا کرد، تصریح کرد: من به این برادر و خواهران عزیزی که چنین روحیه‌ای دارند، افتخار می‌کنم.

انتهای پیام/88055/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول