اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

الرایه: قطر با رسن به دنبال رسیدن به ثبات

روزنامه الرایه قطر در گزارشی به حضور پرتعداد بازیکنان ایرانی در لیگ ستارگان اشاره داشت و اینکه باشگاه قطر می‌تواند با جذب بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس به ثبات مورد نظر دست یابد.

الرایه: قطر با رسن به دنبال رسیدن به ثبات

به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه الریانه قطر در گزارشی به بررسی حضور ستارگان جدید در لیگ ستارگان قطر و حضور پرتعداد بازیکنان ایرانی از جمله امید ابراهیمی، رامین رضاییان، مهرداد محمدی و مهدی ترابی و ... اشاره داشته است.

در این میان به بازگشت تیم قطر از دست دوم به لیگ ستارگان هم اشاره شده و اینکه این باشگاه در حال مذاکره با بشار رسن هافبک عراقی باشگاه پرسپولیس ایران است.

هافبکی که نقشی مهم و اثرگذار در صعود پرسپولیس به دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا داشته است و در صورت امضای قرارداد با این بازیکن، توافقی بزرگ در باشگاه قطری ایجاد خواهد شد.

تیم قطر با ایجاد تغییرات در تیم خود و در صورت جذب احتمالی رسن می‌تواند تیم خود را از بی ثباتی که در این مدت‌ها داشته است، رهایی داده و به پیشرفت مدنظر خود دست یابد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول