اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

شهید شیری جان خود را در راه حفظ جریان مقاومت فدا کرد/ شهدا به ما انگیزه جهاد و ایستادگی می‌دهند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: شهید شیری به همراه دیگر رزمندگان اسلام در سوریه حاضر و عاملی شدند تا مقاومت اسلامی در سوریه پیروز شود و جان خود را در راه قرآن و اسلام و آزادی و عظمت مسلمین و مقاومت اسلامی و ادامه راه شهیدان تقدیم کردند.

شهید شیری جان خود را در راه حفظ جریان مقاومت فدا کرد/ شهدا به ما انگیزه جهاد و ایستادگی می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید مدافع حرم "زکریا شیری" که در مسجد امام حسن عسکری(ع) شهرک کوثر برگزار شد، ضمن تسلیت رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، اظهار کرد: در قرآن کریم می‌خوانیم که شهدا زنده هستند، این زنده بودن یعنی اثرگذارند و قلب‌ها را نورانی کرده و به انسان‌ها انگیزه می‌دهند و حمایت از قرآن و دین را در قلب یکایک مسلمانان زنده می‌کنند.

امام‌ جمعه قزوین افزود: شهدای کربلا در طول تاریخ پیروان قرآن و دین را مستحکم نگاه داشتند و انگیزه ای شدند تا هرگز چراغ دین خاموش نشده و راه کربلا ادامه پیدا کند. به ما ثابت شده که شهدای دین نیز همین تاثیرگذاری را دارند.

وی ادامه داد: زمانی که سردار سلیمانی به شهادت رسید این جمله مطرح شد که شهید سلیمانی از سردار سلیمانی برای دشمنان به مراتب خطرناک تر است و دشمن حتی از به شهادت رسیدن این سردار بزرگ نیز هراس دارد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: در این ایام شاهد تشریف فرمایی تعدادی از خالص ترین فرزندان این ملت بودیم که بیشترین تعداد این شهدای مدافع حرم برای استان مازندران بود. در استان ما نیز شهید ارزشمندی چون شهید زکریا شیری جزو این شهدا بود جوانمردی که تمام تلاش خود را برای حضور در جبهه دفاع از حرم انجام داد و به شهادت رسید.

وی تصریح کرد: شهید شیری به همراه دیگر رزمندگان اسلام در سوریه حاضر و عاملی شدند تا مقاومت اسلامی در سوریه پیروز شود و جان خود را در راه قرآن و اسلام و آزادی و عظمت مسلمین و مقاومت اسلامی و ادامه راه شهیدان تقدیم کردند.

امام جمعه قزوین اذعان کرد: روحیه مقاومت و اخلاص و ایستادگی به خوبی در خانواده شهید شیری مشاهده می‌شود، مادری که سواد خواندن و نوشتن ندارد، اما پس از شهادت فرزندش اشعار بامعنایی بر زبانش جاری می‌شود و خداوند دلش را با این اشعار تسلی می‌بخشد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پایان گفت: این ایام رحلت رسول گرامی اسلام، شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا(ع) را داریم و امیدواریم سایه رسول اکرم و چهارده معصوم همواره بر سر ما و محافظ ملت ایران اسلامی باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول