اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

ارتقاء مخابرات منطقه تهران نیازمند یک برنامه بازاریابی عملیاتی مدون و پویاست

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: با اجرا واتصال فیبر نوری برای مجتمع های بزرگ مسکونی و تجاری بسیاری از مشتریان ساکن در مجتمع ها،می توانند با بهره مندی از زیرساخت های موجود ارتباطی و با کیفیت بالا از سرویسهای ارتباطی استفاده کنند.

ارتقاء مخابرات منطقه تهران نیازمند یک برنامه بازاریابی عملیاتی مدون و پویاست

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از شرکت مخابرات ایران، سید مجید صدری، مدیرعامل شرکت در جلسه کاری به صورت ویدئوکنفرانسی،همراه با معاونین و مدیران ستادی با مدیران مخابرات منطقه تهران گفت: با اجرا واتصال فیبر نوری برای مجتمع های بزرگ مسکونی و تجاری بسیاری از مشتریان ساکن در مجتمع ها،می توانند با بهره مندی از زیرساخت های موجود ارتباطی و با کیفیت بالا از سرویسهای ارتباطی استفاده کنند.

وی در این نشست آنلاین با تاکید بر تلاش حداکثری برای اتصال مدارس منطقه تهران به فیبر نوری،تصریح کرد : با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم آموزش مجازی برای دانش آموزان ،ضرورت اتصال مدارس به فیبرنوری و تهیه زیرساخت های ارتباطی در سطح گسترده تر از اولویتهای شرکت مخابرات است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، همچنین افزود: برای توسعه بازار و ارتقاء منطقه مخابراتی تهران باید از طرح‌های خلاقانه با توجه به نیاز مخاطبین استفاده کرد که نیازمند یک برنامه بازاریابی عملیاتی مدون و پویاست.
وی کنترل و پیشرفت برنامه های جاری و در دست اقدام ، نظارت موثر و مستمر بر عملکرد پیمانکاران را امری ضروری دانست و گفت : مخابرات منطقه تهران باید بر عملکرد و فعالیت ها پیمانکاران نظارت بیشتری را داشته باشد وبا استفاده از مکانیزمی کلیه دریافتی ها در قبال ارایه سرویسهای مخابراتی مستقیما به حساب متمرکز شرکت واریز شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول