اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پیامبر(ص) درس ایستادگی در مقابل دشمنان خدا را به جهان آموخت

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: پیامبر(ص) درس شجاعت، ایستادگی و مقاومت را به همه انسان‌های آزاده دادند تا الگویی باشد که جهان بشری در برابر دشمنان خدا در هر عصری با اقتدار بایستد.

پیامبر(ص) درس ایستادگی در مقابل دشمنان خدا را به جهان آموخت

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، آیت الله غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجلس خبرگان رهبری پیش از ظهر امروز در مراسم سوگواری در مسجد جامع شهرستان ورامین که به همت هیأت زینبیه برگزار شد، ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز ارتحال جانسوز پیامبر اسلام(ص)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و امام علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) با تبیین معارف نبوی و تشریح ابعاد مختلف شخصیت پیامبر اسلام (ص) اظهار کرد: نبی مکرم اسلام(ص) چهره‌ای بود که از ابعاد و زوایای مختلف از اشرف مخلوقات ربوبی بود و تمام حرکات و سکنات خود را برای رضای خدا انجام می‌داد.

وی گفت: پیامبر اسلام(ص) هیچ وقت در برابر دشمنان نترسیدند و نلرزیدند بلکه با اقتدار مسیر الهی را دنبال کردند؛ پیامبر(ص) درس شجاعت، ایستادگی و مقاومت را به همه انسان‌های آزاده دادند تا درسی باشد که جهان بشریت باید در برابر دشمنان خدا در هر عصری با اقتدار بایستند و سر تعظیم در برابر آن‌ها فرود نیاورند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: ما انتخابات را از دیگران وام نگرفتیم بلکه از سیره رسول الله آموختیم؛ ویژگی دیگر پیامبر اسلام(ص) این بود که در جبهه اسلام با رأفت، مهربانی و مدارا عمل می‌کرد.

آیت الله مصباحی مقدم بیان کرد: امام خمینی(ره) ۱۰ سال انقلاب اسلامی را رهبری کردند و به سمت حق با دلی آرام رفتند؛ آفرین بر مردم ایران که با وفاداری خود در کنار امام خمینی(ره) بودند و مقام معظم رهبری بعد از امام کشور را به خوبی هدایت کردند.

وی در پایان سخنان خود یادآور شد: در مسائل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مشکل داریم و فراموش نکنیم رهبری هیچ دخالتی ندارد بلکه هدایت امت را بر عهده دارد و تمام  مشکلات در بحث اقتصادی مربوط به مدیریت مسؤولان است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول