اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اهدای سه تن زکات خرما توسط نخلداران لارستانی به کمیته امداد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان از اهدای سه تن خرما توسط نخلداران لارستانی به‌عنوان زکات، جهت مصرف نیازمندان به این نهاد خبر داد.

اهدای سه تن زکات خرما توسط نخلداران لارستانی به کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، هوشنگ دلاور امروز در حاشیه دومین جلسه شورای زکات لارستان که در محل دفتر امام جمعه شهر لار برگزار شد با اعلام این خبر اظهار داشت: شهروندان مومن و معتقد علاوه بر پرداخت زکات واجب، نسبت به پرداخت زکات مستحبی به خصوص زکات مال التجاره اهتمام خاصی دارند.

وی بیان کرد: مردم متدین لارستان با اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود به کمیته امداد، نقش مهمی را در کنترل فقر ایفا کرده اند.

دبیر شورای زکات شهرستان لارستان تصریح کرد: سعی بر آن است زکاتهای پرداختی صرف خدمات ماندگار شود که در این راستا اهدای جهیزیه و ساخت و تعمیر مسکن در اولویت قرار دارد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان ، آمادگی شورای زکات را برای احتساب حد نصاب زکات واجب اعلام کرد و افزود: از شهروندان تقاضا کرد از پراکندگی پرداختهای خود بویژه به افراد ناشناسی که به خصوص به دامداران و عشایر مراجعه می کنند خودداری کنند.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول