اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

انتقاد امام‌جمعه اسفراین به اداره ورزش و جوانان شهرستان

امام‌جمعه اسفراین گفت: جوانان همراه با موضوع ورزش که اهمیت فراوان دارد نیاز به مسائل تربیتی، اخلاقی، معرفتی و آموزش هم دارند ‌ که متأسفانه در اداره ورزش و جوانان اسفراین این موضوعات کم‌رنگ است.

انتقاد امام‌جمعه اسفراین به اداره ورزش و جوانان شهرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین حجت‌الاسلام قدیر محمدیان در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان اسفراین پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوی الهی با گرامیداشت رحلت پیامبر گرامی اسلام و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) گفت: نبی مکرم اسلام و امامان الگو و چراغ هدایت جامعه به شمار می‌روند و استفاده از اندیشه آنها لازمه هدایت جامعه است.

وی با تأکید بر تقوی الهی گفت: پیامبر گرامی اسلام و اهل‌بیت نمونه بارز تقوای الهی است که باید با الهام و الگو گرفتن از سیره رفتاری و عملی اهل‌بیت (ع) زمینه ارتقای رفتاری و معنوی جامعه را فراهم آوریم.

امام‌جمعه اسفراین در ادامه  با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا به‌ویژه شهید آیت‌الله مصطفی خمینی و دو سردار معروف به شهدای وحدت  و شهدای خان طومان و شهید کبریایی از حضور مردم در برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهید قربانعلی کبریایی از شهدای دوران دفاع مقدس قدردانی کرد.

محمدیان با گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی  بابیان اینکه در ورزش نباید نتیجه قهرمانی مدنظر باشد، گفت: قهرمانی وسیله‌ای است که انسان در کنار پرورش جسم خود اخلاق و معنویاتش را نیز پرورش دهد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسفراین گفت: اینکه مسائل جوانان به اداره ورزش واگذار شده باید در نظر داشته باشند که جوانان در کنار بحث ورزش که اهمیت فراوان دارد نیاز به مسائل تربیتی و اخلاقی و معرفتی و آموزش هم دارند ‌ که متأسفانه در تربیت‌بدنی اسفراین این موضوعات کم‌رنگ است.

وی گفت: خط قرمز ما ارزش‌های اسلامی است اگر رعایت نشود موردتوجه خانواده است و خانواده‌ها نیز در این خصوص کوتاه نخواهند آمد و با فرد خاطی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول