اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اکبرپور:10 سال در استقلال بودم اما فردی با 5 ماه سابقه را به مراسم مختلف بردند/کار فکری سخت است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: کمیته پیشکسوتان باشگاه من را که 10 سال در استقلال بازی کردم به مراسم مختلف دعوت نمی کند اما کسی که 5 ماه در این تیم بازی کرده را به به مراسم مختلف می برند.

اکبرپور:10 سال در استقلال بودم اما فردی با 5 ماه سابقه را به مراسم مختلف بردند/کار فکری سخت است

مرتضی رحمانی - علیرضا اکبرپور در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور کادر فنی جدید در تیم استقلال و تأثیرات آن اظهار داشت: فکری حدود 14 سال در استقلال بازی کرده و سال‌ها کاپیتان این تیم بوده است. تعصب او بر هیچکس پوشیده نیست و اوج مربیگری وی هم در تیم نساجی بوده که در 11 بازی اصلا نباخته است. او با تیمش مقابل استقلال و پرسپولیس نتایج خوبی گرفت و نشان داد توانایی مربی‌گری تیم‌های بزرگ‌تر را دارد.

وی افزود: مربیان وقتی به تیمی می‌روند دوست دارند از افرادی استفاده کنند که کمک حالشان باشد او هم ترجیح  داده از نفراتی مثل عمران‌زاده و برهانی استفاده کند که شاید کم تجربه هستند اما قطعا به این مربی کمک خواهند کرد. مرفاوی هم تجربه زیادی دارد و دین‌محمدی هم در استقلال عقبه خوبی داشته و به فکری کمک خواهد کرد.

اکبرپور با اشاره به قرعه تیم استقلال در مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: امسال تغییر و تحولاتی در کادر فنی تیم‌ها رخ داده و مربیان جوانی آمده‌اند که هیچ شناختی از آنها وجود ندارد درست است که در نگاه اول همه تصور می‌کنند قرعه استقلال آسان است اما همین که کادر فنی استقلال از تیم‌های هفته‌های ابتدایی شناخت ندارد می‌تواند سخت باشد.

وی یادآور شد: به نظر من اگر این بازی‌های آسان از هفته هشتم به بعد بود بهتر می‌شد چون در نیم‌فصل دوم با شناخت نسبت به این تیم‌ها می‌شد امتیازات بهتری جمع کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا این تیم می‌تواند امسال مدعی قهرمانی باشد گفت:‌ استقلال تمریناتش را چند روز پیش شروع کرده و تا همین 10، 12 روز پیش نه مربی داشت و نه مدیرعامل با همه این اوصاف 15 روز دیگر لیگ شروع می‌شود و کار خیلی سخت است. اگر علی کریمی برگردد و دیابانه به تمرینات اضافه شود، قطعا شرایط بهتر خواهد شد اما وقتی این نفرات نیستند کادر فنی تکلیف خودش را نمی‌داند.

وی تاکید کرد:به نظرم باشگاه باید هر چه سریع‌تر تکلیف هر دو نفر را مشخص کند. همانطور که گفتم تا همین چند روز پیش همه چیز روی هوا بود و شاید همین موضوع کار را برای فکری سخت کند. من فقط این را می‌دانم هوادار استقلال دیگر تاب و تحمل نتیجه نگرفتن تیمش را ندارد چون آنها واقعا در این سال‌ها اذیت شده‌اند.

اکبرپور در خصوص اینکه چرا در مراسمی که پیشکسوتان استقلال حضور دارند معمولا غایب است و آیا این موضوع دلیل خاصی دارد عنوان کرد: در این جلسات آخر که در وزارت ورزش و مجلس برگزار شد کسی از من دعوت نکرد.کمیته پیشکسوتان دوست دارند فقط خودشان در اینگونه مراسم باشند، منی که 10 سال در استقلال بودم دعوت نمی شوم اما کسی که 5 ماه بازی کرده را به عنوان پیشکسوت استقلال دعوت می کنند.با این وضعیت چیزی نباید گفت.

انتهای پیام/ا

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول