اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

صباح‌ شریعتی: به خاطر شرایط جنگی، آذربایجان رضایت‌نامه‌ام را نداد/به زودی به اردوی تیم ملی می‌روم

عضو تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان گفت: فدراسیون آذربایجان به خاطر شرایط جنگی رضایت‌نامه حضور در لیگ برتر کشتی را به من نداد.

صباح‌ شریعتی: به خاطر شرایط جنگی، آذربایجان رضایت‌نامه‌ام را نداد/به زودی به اردوی تیم ملی می‌روم

صباح شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص  حضورش در لیگ ایران عنوان کرد: چند ماه است به خاطر شرایط کرونا در ایران هستم، فعلا مرزها بسته است و در سنندج تمرین می‌کنم.

عضو تیم ملی آذربایجان در رابطه با شروع تمرینات تیم ملی این کشور عنوان کرد: تمرینات تیم ملی شروع شده است و چون وضعیت بیماری کرونا در آذربایجان خوب نیست تحت شرایط خاصی اردو را برگزار کرده‌اند با مربیان در ارتباط هستم و با مشخص شدن تاریخ مسابقات جهانی از من خواسته‌اند به آذربایجان برگردم به خاطر بسته بودن مرزها احتمالا از ترکیه به سمت باکو بروم.

وی در مورد اینکه نتوانسته در لیگ ایران کشتی بگیرد،‌گفت:‌ فدراسیون آذربایجان رضایت‌نامه‌ام را نداد چون کشور در شرایط جنگی با ارمنستان قرار دارد به هیچکدام از کشتی‌گیران رضایت ندادند. هر سال ما در لیگ ایران،‌ آلمان و چند کشور دیگر کشتی می‌گرفتیم ولی امسال به خاطر شرایط خاص هیچکدام از کشتی‌گیران تیم ملی رضایت‌نامه نگرفتند.

وی افزود: سعی می‌کنم وقتی به باکو برگشتم رضایت‌نامه‌ام را بگیرم تا در دور برگشت به تیم صبای کردستان کمک کنم.

شریعتی در خصوص شرایط جنگی آذربایجان تأکید کرد: فعلا جنگ خیلی حاد نیست و بیرون از مرزها در منطقه قره‌باغ انجام می‌شود و در کشور شرایط بحرانی وجود ندارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول