اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

اولین سفر رسمی از امارات به تل‌آویو، شاید فقط در فرودگاه انجام شود

یک وزیر کابینه رژیم صهیونیستی اعلام کرد، به علت محدودیت‌های کرونایی ممکن است سفر هفته آینده هیات اماراتی به فلسطین اشغالی و دیدار با مسئولان این رژیم تنها به فرودگاه محدود شود.

اولین سفر رسمی از امارات به تل‌آویو، شاید فقط در فرودگاه انجام شود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، به گفته یک وزیر کابینه رژیم صهیونیستی، به دلیل محدودیت‌های و قرنطینه ناشی از شیوع ویروس کرونا شاید اولین سفر رسمی یک هیات امارات متحده عربی به فلسطین اشغالی تنها در فرودگاه انجام شود و اعضای این هیات بعد از دیدار با صهیونیست‌ها در فرودگاه به ابوظبی برگردند.

بنا بر گزارش رویترز، «اسرائیل در حال حاضر تحت دومین قرنطینه برای مقابله با ویروس کرونا است و البته در نظر دارد هفته آینده برخی از محدودیت‌ها را بردارد».

«ییژار شای» وزیر علوم رژیم صهیونیستی که وزارت تحت امر او در حال رایزنی با هیات اماراتی برای انجام سفر آنها به فلسطین اشغالی است، امروز اعلام کرد احتمال منحصر ماندن سفر این هیات به فرودگاه وجود دارد.

بنا بر گزارش‌های رسانه‌ها، طبق برنامه قبلی قرار است اولین سفر رسمی هیات امارات متحده عربی به فلسطین اشغالی روز سه شنبه هفته آینده برگزار شود.

وزیر علوم رژیم صهیونیستی به رادیو «102 اف ام تل‎‌آویو» گفت: «در حال حاضر به نظر می‌رسد (سفر هیات امارات به فلسطین اشغالی) شبیه به "تماسی کوتاه و رفتن" باشد. محتمل است که دیدارها در فرودگاه یا جایی نزدیک به آن انجام شود».

رویترز سپس گزارش داد: «مقام‌ها گفتند که هیات اماراتی شامل هشت یا 9 گروه کاری مربوط به حوزه‌های مختلف همکاری دوجانبه خواهد بود و این سفر متعاقب سفر 31 اوت (10 شهریور) هیات اسرائیلی به ابوظبی انجام می‌شود».

امارات متحده عربی و بحرین در مراسم 15 سپتامبر (25 شهریور) به میزبانی رئیس‌جمهور آمریکا در کاخ سفید با رژیم صهیونیستی توافق سازش امضا و روبط خودشان را علنی کردند.

رویترز در ادامه گزارش خود نوشت: «دو تن از دیگر مقام‌های دخیل در برنامه ریزی (برای سفر هیات اماراتی به فلسطین اشغالی) که یک نفر اسرائیلی و نفر دیگر آمریکایی است گفت که محتمل است سفر هیات امارات متحده عربی به طور کامل فقط در فرودگاه بن گوریون در نزدیکی تل‌آویو انجام شود».

تاکنون مقام‌های امارات متحده عربی درباره سفر هیات اماراتی به فلسطین اشغالی اظهارنظر رسمی انجام نداده‌اند.

وزیر علوم رژیم صهیونیستی در صحبت‌های خود از اعزام هیات صهیونیست‌ها به بحرین هم خبر داد.

این مقام کابینه صهیونیست‌ها اعلام کرد که اولین سفر رسمی هیات رژیم صهیونیستی به بحرین روز یکشنبه انجام خواهد شد.

مقام‌های رژیم آل‌خلیفه در بحرین هم اظهارنظری درباره سفر هیات صهیونیستی به بحرین نکرده‌اند.

رویترز همچنین به نقل از منابع دیپلماتیک خبر داد، احتمال می‌رود «استیو منوشین» وزیر خزانه‌داری آمریکا و «آوی برکوویتز» نماینده ویژه آمریکا در امور منطقه غرب آسیا هیات اماراتی را در سفر به فلسطین اشغالی همراهی کنند.  

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول