اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

محدودیت های جدید کرونایی استان قزوین اعلام شد

صبح امروز(جمعه) چهل و یکمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین برگزار و در مورد محدودیت های جدید کرونایی تصمیم گیری شد.

محدودیت های جدید کرونایی استان قزوین اعلام شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین،  منوچهر حبیبی جانشین و سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین صبح امروز (جمعه) در چهل و یکمین جلسه ستاد پیشگری  و مقابله با کرونا استان عنوان کرد: تمامی مدارس، دانشگاه‌ها، آموزشگاه های فنی و حرفه‌ای، آموزشگاه های رانندگی و آموزشگاه‌های خصوصی کماکان تعطیل هستند و آموزش‌های آن‌ها به صورت مجازی است و ضرورتی برای آموزش‌های حضوری افراد وجود ندارد، همچنین در صورت مهیا بودن شرایط فنی و هماهنگی با مسئولان واحدهای آموزشی در مدارس و معلمان مدارس و آموزشگاه ها می توانند نسبت به تدریس و ارائه آموزش به دانش‌آموزان و افراد از منزل اقدام نمایند.

 حبیبی افزود: تمامی تجمعات مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و مجامع عمومی تا اطلاع ثانوی کماکان ممنوع می باشد. همچنین تالارهای پذیرایی با ۳۰ درصد ظرفیت تهویه مناسب و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی می توانند اقدام به فعالیت‌ نمایند،صندلی‌های مازاد بر ۳۰ درصد نیز از محل تالار جمع آوری شده و وارد انبار گردد.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان ادامه داد: استخرهای سرپوشیده شنا کماکان غیرفعال است.فعالیت تمام سالن‌های بدن‌سازی و باشگاههای ورزشی دارای مجوز به ازای هر ۱۰ متر مربع یک نفر و حداکثر با ۲۰ نفر ظرفیت در هر باشگاه بلامانع میباشد.

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: فعالیت رستوران ها و فست فودها به صورت ارائه خدمات بیرون بر به مشتریان و با رعایت پروتکل های بهداشتی بلامانع است. همچنین آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی به صورت نوبت دهی تلفنی و حضوری انفرادی مشتریان در محل آرایشگاه با رعایت نکات بهداشتی و ضدعفونی تجهیزات بلامانع است.

وی در ادامه گفت: فعالیت قهوه خانه ها، کافه ها و چایخانه ها با ۳۰ درصد ظرفیت و رعایت اصول بهداشتی بلامانع می باشد.

حبیبی تاکید کرد: ساعات کار بانکهای استان طبق روال گذشته و مطابق مقررات میباشد. جلسات اداری ضروری در سطح دستگاه های استان نیز با حضور حداکثر ۱۵ نفر و به مدت یک ساعت  تشکیل گردد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نظارت بر حُسن اجرای پروتکل ها و دستورالعمل های ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان برعهده فرمانداران و بخشداران محترم مناطق است که به صورت مرتب گزارش بازدید ها را به کمیته امنیتی و انتظامی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان گزارش دهند.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول