اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

درگیری ماموران دریابانی قشم با قاچاقچیان/ مامور ناجا شهید شد

به دنبال درگیری ماموران پایگاه دریابانی قشم و میناب با قاچاقچیان یکی از مرزبانان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

درگیری ماموران دریابانی قشم با قاچاقچیان/ مامور ناجا شهید شد

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از درگیری ماموران پایگاه دریابانی قشم و میناب با قاچاقچیان و شهادت یک مرزبان در آب های خلیج فارس خبر داد.

سردار  "حسین دهکی" در تشریح این خبر اظهار داشت: تیم گشت دریایی پست کنترل "لافت"، حین گشت زنی متوجه یک فروند شناور متعلق به قاچاقچیان شدند که مأموران سریع فرمان ایست صادر کردند و  قاچاقچیان با بی توجهی به مسیر خود ادامه دادند.

وی افزود: در این عملیات، شناور قاچاقچیان با شناور سازمانی پایگاه دریابانی قشم برخورد و یکی از مرزبانان به نام ستوان دوم "اصغر سالاپور" به شدت زخمی شد که به بیمارستان انتقال یافت ولی به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

سردار دهکی با اشاره به یک عملیات دیگر در آب های سرزمینی میناب تصریح کرد: گشت دریایی ناوگروه شناوری "کوهستک" نیز با دهها شناور قاچاق سوخت مواجه شدند که به علت تمرد و عدم توجه قاچاقچیان به دستور توقف مأموران و هجوم به سمت مرزبانان، برخورد و درگیری به وجود آمد که در این راستا یکی از قاچاقچیان کشته و یک نفر زخمی شد. 

وی بیان داشت: مرزبانان موفق شدند در این عملیات یک فروند شناور قاچاقچی را توقیف و 2 نفر را دستگیر کنند.

سردار دهکی در پایان با تبریک و تسلیت شهادت مرزبان رشید اسلام افزود: مرزبانان ضمن تجدید میثاق با آرمان های والای انقلاب اسلامی بیش از پیش در راستای ایجاد و تثبیت امنیت پایدار در منطقه و مبارزه جدی با هرگونه قاچاق تلاش و کوشش می کنند و از مسوولان استان بار دیگر می خواهیم برای رفع مشکلات مرزنشینان و مبارزه جدی با قاچاق، عزمی بیش از پیش داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول