اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

افتتاح مدرسه تلویزیونی ویژه پیش‌دبستانی‌ها در ۲۷ مهر

معاون آموزش ابتدایی شهرتهران ازآموزش نوآموزان پیش دبستانی ازطریق شبکه آموزش صدا وسیما از ۲۷ مهر امسال خبرداد .

افتتاح مدرسه تلویزیونی ویژه پیش‌دبستانی‌ها در ۲۷ مهر

خبرگزاری فارس ـ وحید باقری: ربوشه معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران اظهار کرد: طی هماهنگی با حوزه ستاد و نظر به اهمیت آموزش نوآموزان پیش‌دبستانی و آماده‌سازی آنها جهت ورود به دوره تربیت رسمی، مدرسه تلویزیونی به همت حوزه معاونت  آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران به عنوان متولی اجرای طرح در شبکه آموزش سیما از روز یکشنبه ۲۷ مهر همزمان با آغاز ماه ربیع برگزار می‌شود.

وی در خصوص تشریح گام های اجرایی طرح، گفت: پس از مصوبه ویدئو کنفرانس یکشنبه ششم مهر ۹۹ و تأکید معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش بر آموزش از طریق برنامه تلویزیونی، این کارگروه در اداره پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی شهر تهران تشکیل  و 20 نفر از مربیان خبره و با تجربه، با همکاری مناطق انتخاب و طی یک نشست تخصصی مورخه هفتم مهر ۹۹ به تبیین ابعاد طرح پرداخته شد.

ربوشه افزود: در این نشست هریک از مربیان یک طرح درس ارائه کرده و بر اساس آن مدرسان اصلی و تیم های پشتیبان انتخاب شدند. در ادامه کار، طی نشستی در دفتر خانم حکیم زاده پروژه مدرسه تلویزیونی نوآموزان هم به لحاظ ساختار اجرایی و هم از منظر کیفیت و محتوا و تاکید بر رویکرد تلفیق و استفاده از بازی و قصه و ... در تدریس مربیان، مورد بررسی و مداقه قرار گرفت

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت اهداف یازده‌گانه دوره پیش‌دبستانی و طراحی آموزشی باکیفیت از طرف مدرسان، دو کارگاه آموزشی تخصصی روزهای شنبه و یکشنبه مورخه 19 و20 مهرماه با رعایت موازین بهداشتی ویژه مربیان برگزار شد وبا انجام جلسه ویدئو کنفرانس مورخه ۲۳ مهر و تبیین سیاست ها و چشم انداز و رویکردهای دوره پیش دبستانی توسط خانم فضلی مشاور معاون وزیر در امور پیش دبستانی و بازدید حضوری مربیان از استودیوی ضبط و گفت‌وگو با عوامل پخش صدا وسیما ، گام اول آماده سازی و تمهید زیرساخت ها و جریان سازی این رویداد ملی به اتمام رسید؛ بررسی یک به یک طرح درس ها در دپارتمان علمی و همچنین فعال سازی حوزه روابط عمومی طرح با هدف اعمال مدیریت مکتوب و آرشیو و مستند سازی تجربیات ذی قیمت طرح جهت بهره‌برداری آیندگان نیز از اقدامات تکمیلی این پروژه اثرگذار است . 

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران در پایان از معاونان ابتدایی مناطق و دیگر دست اندرکاران امر آموزش درخواست نمود تا از طریق درگاه های ارتباطی، آغاز فعالیت مدرسه تلویزیونی را به اولیا و ذی نفعان اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول