اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

ابتکار ۱۰ میلیون دلاری هونولولو برای مبارزه هنرمندان با کرونا

مسولان شهر جزیره ای «هونولولو» چهارشنبه اعلام کردند که مشاغل و گروه های غیرانتفاعی می توانند از طریق 2 برنامه کمک هزینه برای ریشه کن کردن ویروس کرونا با این شهر همکاری کنند.

ابتکار ۱۰ میلیون دلاری هونولولو برای مبارزه هنرمندان  با کرونا

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از واشنگتن تایمز، جزیره هونولولو به کسانی که بتوانند ویروس کرونا را در مراکز فرهنگی هنری این منطقه از بین ببرند ۱۰ میلیون دلار پاداش می دهد. این ابتکار جالب به دو منظور صورت می گیرد. اول اینکه همه اقشار برای ریشه کن شدن ویروس کرونا مشارکت داشته باشند و دوم اینکه به این وسیله با مشارکت دادن هنرمندان کمتر برخوردار بتوان به آنها در این شرایط بحران کرونا که بحران مالی را برای آنها نیز به دنبال داشته، از نظر مالی کمک کرد.

 

انتظار می رود با ابتکار ۱۰ میلیون دلاری هونولولو بودجه کمک به ویروس کرونا در اختیار سازمانهای فرهنگی و هنری اُواهو قرار گیرد.

مسولان شهر جزیره ای «هونولولو» چهارشنبه اعلام کردند که مشاغل و گروه های غیرانتفاعی می توانند از طریق دو برنامه کمک هزینه برای ریشه کن کردن ویروس کرونا با این شهر همکاری کنند.

شهردار «کرک کالدوِل» اعلام کرد که کمک های مالی بلاعوض در اختیار گروه هایی است که برای اجرای اقدامات احتیاطی ایمنی برای جلوگیری از شیوع ویروس یا هزینه های مرتبط به آنها اقدام می کنند.

 

این ابتکار به منظور کمک به هنرمندان و دست اندرکاران فرهنگی است که بخشی از «gig economy»(اقتصاد کاره ای/استخدام پاره وقت نیروهای ماهر) هستند که در مشاغل پیمانی با امنیت شغلی پایین و حقوق و مزایای اندک کار می کنند.

این کمک هزینه بخشی از ۳۸۷ میلیون دلار سهم فدرالی شهر هونولولو برای کمک به مهار ویروس کرونا است که باید تا پایان سال هزینه شود.

 

برنامه «مالامالاما» نیز تا ۱۰۰۰۰ دلار بازپرداخت یک باره به مشاغل و سازمان های غیرانتفاعی با درآمد کمتر از ۱ میلیون دلار در سال ارائه می دهد.

برنامه «Ho‘ola» نیز حداکثر ۵۰،۰۰۰ دلار بازپرداخت برای گروه های غیر انتفاعی با درآمد سالانه ۱ میلیون دلار یا بیشتر ارائه می دهد. نهادهای واجد شرایط شامل موزه ها، تئاترهای بزرگ و سازمان هایی هستند که جاذبه های فرهنگی یا هنری یا سایر فضاهای نمایشگاه هنر تجاری را به نمایش می گذارند. سازمان های انتفاعی واجد شرایط دریافت این کمک هزینه بلاعوض نیستند.

 

متقاضیان باید تا قبل از تاریخ ۲۰ مارس در کسب و کار خود  شاغل بوده باشند.

سازمان های واجد شرایط، لازم است رسیدها، چک های باطل شده، اظهارات هزینه کارت اعتباری یا سایر مدارک اثبات هزینه را ارائه دهند.

گروه های غیرانتفاعی باید ثبت نام و گواهی حسن انجام کار از وزارت بازرگانی و امور مصرف کننده دولت را ارائه دهند.

 

آنها همچنین باید برگه معافیت مالیاتی را ارائه داده و از دستورالعمل های استاندارد تعریف شده توسط بخش فدرال و ایالتی بهره برداری یا پشتیبانی کنند.

برای اکثر افراد، ویروس کرونا باعث علائم خفیف یا متوسطی چون تب و سرفه می شود که طی دو تا سه هفته برطرف می شوند.

برای برخی بخصوص افراد مسن و افراد دارای مشکلات زمینه ای می تواند باعث بروز علائم بیماری شدیدتری از جمله ذات الریه و حتی منجر به مرگ شود.

تصور می شود تعداد مبتلاها به مراتب بیشتر از آمار باشد زیرا افراد زیادی آزمایش نشده اند و مطالعات نشان می دهد افراد می توانند بدون احساس بیماری به ویروس آلوده شوند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول