اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

برخورد ۲۰۶ و تیبا در اتوبان تهران قم ۶ مصدوم برجای گذاشت

برخورد یک دستگاه ۲۰۶ و تیبا در اتوبان تهران قم در نزدیکی تیر برق ۴۴ حادثه آفرید و ۶ نفر مصدوم شدند.

برخورد ۲۰۶ و تیبا در اتوبان تهران قم ۶ مصدوم برجای گذاشت

 شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص حادثه ساعاتی پیش در اتوبان تهران قم اظهار کرد: در ساعت ۱۸ امروز یک دستگاه خودروی ۲۰۶ با خودروی تیبا در اتوبان تهران قم به شدت برخورد می‌کند که به موجب این برخورد، خودروی پژو واژگون می‌شود.

وی افزود: بلافاصله یک تیم عملیاتی از پایگاه وهن آباد هلال احمر شهرستان ری به محل حادثه اعزام و پس از ارزیابی حادثه مشخص شد این حادثه ۶ مصدوم برجای گذاشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران بیان کرد: با همکاری عوامل آتش‌نشانی، افراد محبوس در خودروها از خودروها خارج شدند که پس از آن نیز اقدامات اولیه توسط امدادگران هلال احمر و اورژانس بر روی مصدومان انجام می‌پذیرد.

فتحی افزود: پنج مصدوم حادثه توسط همکاران در اورژانس و یک مصدوم توسط تیم عملیاتی هلال احمر در صحنه حادثه به نزدیکترین مرکز درمانی اعزام شدند.

وی در پایان عنوان کرد: تلفن ۱۱۲ «ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران» به صورت شبانه روزی در خدمت هموطنان است تا در زمان بروز حوادث جاده ای یا کوهستان، عوامل عملیاتی نزدیکترین پایگاه امداد و نجات برای امداد رسانی اعزام شود.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول