اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۱۰۰۳/شهید حسین خزایی: اجازه فعالیت به دشمنان خدا و دین را ندهید

شهید حسین خزایی در وصیت‌نامه خود آورده است: برادران مومن و انقلابی! در برابر دشمنان اسلام قاطعانه بایستید و با قدرت هر چه تمامتر با آنها مبارزه کرده و اجازه کوچکترین فعالیتى به این دشمنان خدا و دین را ندهید.

۱۰۰۳/شهید حسین خزایی: اجازه فعالیت به دشمنان خدا و دین را ندهید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید حسین خزایى:

بسم الله الرحمن الرحیم

با درود فراوان بر شهیدان از صدر اسلام تاکنون مخصوصا شهیدان انقلاب اسلامى ایران که با خون خود به نهال جوانه دمیده و اسلام را پس از 2 هزار و 500 سال حکومت‌هاى ننگین و خودکامه زنده کرده و مى‌رود تا تمام حکومت‌هاى امپریالیستى صهیونیستى را سرنگون کرده و حکومت اسلامى در سراسر گیتى برقرار کند و انقلاب اسلامى ایران را به انقلاب جهانى حضرت مهدى (عج) متصل بگرداند.

با سلام به رهبر کبیر انقلاب اسلامى ایران امام خمینى مدظله‌العالى که با شعار نه شرقى نه غربى خود مشت محکمى بر دهان یاوه‌گویان شرق و غرب زده و با زبان پیامبرگونه خود تمام ابرقدرت‌هاى شرق و غرب را به لرزه انداخته و پایه حکومت‌هایشان را سست کرده و تا سرنگونى کل حکومت‌هاى خونخوار و با یارى خداوند قادر و متعال می‌کوشد به دنبال جواب دادن به خون شهیدان اینجانب حسین خزایى نیز بنابر حسب وظیفه الهى اسلامى خود روانه جبهه‌هاى حق علیه باطل شدم تا اینکه با کمک ناچیز خود پاسخى به نداى حسین‌وار امام امت که (هل من ناصر ینصرنى )لبیک گفته تا دین خود را به اسلام و مسلمین ادا کرده پس از صحبت‌ها عرایض کوچکى نیز داشتم.

 وصیت من به تمام برادران مومن و انقلابی‌ام این است که در برابر دشمنان اسلام قاطعانه با قدرت هرچه تمام‌تر با آنها مبارزه کرده و اجازه کوچکترین فعالیتى به این دشمنان خدا و دین ندهید.

در پایان از تمام برادران مومن و معتقد به اسلام و مادر و اقوام خود طلب حلالیت مى‌کنم به امید فتح کربلا و قدس و رسیدن هر چه زودتر حضرت مهدى (عج).

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته با تشکر و سپاس برادر کوچک شما سرباز امام زمان.

خداوند تبارک و تعالى همگى مارا به واسطه خون شهیدان هدایت و رستگار نماید.

انتهای پیام/ 89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول