اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

واکنش دفتر تحکیم وحدت به سخنان روحانی/ اهدای کتاب صلح امام حسن(ع) به رئیس‌جمهور

دفتر تحکیم وحدت در نامه‌ای ضمن انتقاد از سخنان اخیر رئیس جمهور خطاب به وی نوشت: اعتقاد به سازش و صلح با رژیم خبیثی که وقیحانه به دنبال نابودی اسلام و انقلاب اسلامی ایران می‌باشد در تعارض محض با عقلانیت است.

واکنش دفتر تحکیم وحدت به سخنان روحانی/ اهدای کتاب صلح امام حسن(ع) به رئیس‌جمهور

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان ( دفتر تحکیم وحدت) در واکنش به سخنان اخیر حسن روحانی رئیس جمهور طی نامه‌ای وی نوشت: دم زدن از صلح با داشتن ترس، همراه با فشار حداکثری دشمنان جز بازی خواسته یا ناخواسته در پازل دشمنان انقلاب و نظام نیست.

متن این نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

حضور ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

جناب آقای دکتر روحانی

خبر شنیده شده ناگوار، سخت و جانکاه بود. متاسفانه به مثابه گذشته فرصت را غنیمت شمردید در ایام نزدیک به شهادت کریم اهل بیت، در جلسه هیات دولت فرمودید امروز دوران صلح است.

برای اولین بار نیست که تاریخ را با تحریف برای ملت رنج دیده ایران تعریف می‌کنید، صلح اجباری که با خیانت اعوان و انصار به امام حسن (ع) تحمیل شد را مصادره به مطلوب می‌کنید تا عملکرد نابخشودنی دولت خود در هفت سال گذشته را تطهیر نمایید؟ با امید به پیروزی جو بایدن جویای فرصتی مجدد برای مذاکره با کشوری می‌باشید که امام انقلاب آن را شیطان بزرگ نام گذاری کردند و معتقدید که حافظه تاریخی ملت ایران ضعیف است و بلایی که بر سرشان آورده‌اید را فراموش می‌کنند.

عملکرد دوران شما در مطلوب‌ترین حالت ممکن ذهن جنابتان یعنی صلح با کدخدا رقم خورده است که ارمغانش برجام شد در حالیکه حتی یک کلمه از این سند نمادین محقق نشد و فقط به اهرم فشار بر ملت شریف ایران بدل گردید اما مجددا با گارد طلبکارانه از دوران صلح صحبت می‌کنید به نحوی که اگر کسی صحبت شما را بشنود و ایران را نشناسد انگار رئیس دولت یک کشور جنگ زده بوده‌اید و این برداشت غلط، ظلمی بزرگ در حق ملت قدرتمند و با عزت ایران است.

ترامپ رئیس جمهور آمریکا در میتینگ انتخاباتی خود صریحا اعلام می‌دارد: « مبارزات آمریکا با ایران به این دلیل نیست که ایران به کشور ما حمله کرده است، بلکه ما کسانی هستیم که سعی در نابودی و سرنگونی رژیم آن از ابتدا تا کنون داریم».

اعتقاد به سازش و صلح با چنین رژیم خبیثی که وقیحانه به دنبال نابودی اسلام و انقلاب اسلامی ایران می‌باشد در تعارض محض با عقلانیت است. دم زدن از صلح با داشتن ترس، همراه با فشار حداکثری دشمنان جز بازی خواسته یا ناخواسته در پازل دشمنان انقلاب و نظام نیست.

کتاب صلح امام حسن (ع) ترجمه مقام معظم رهبری به انضمام این نامه خدمت شما ارسال می‌گردد تا بی واسطه برای آشنایی با تاریخ حقیقی اسلام آن را مطالعه نمایید. امید است بیش از آنچه در این چند سال محقق شد که در حافظه تاریخی مردم عزیز ایران با تلخی به یادگار و ماندگار ماند، دیگر شاهد هیچ خسرانی به اسلام و ملت شریف ایران نباشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول