اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ارسال کننده کلیپ‌های «مومو» تحت تعقیب پلیس

رئیس پلیس فتای استان زنجان گفت: رسیدگی به ارسال پیام‌ها و کلیپ‌های موسوم به «مومو» به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتای زنجان قرار گرفته و بزودی افراد مجرم گرفتار قانون می‌شوند.

ارسال کننده کلیپ‌های «مومو»  تحت تعقیب پلیس

محمدعلی آدینه‌لو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به ارسال کلیپ‌های  «مومو» برای برخی کاربران به خصوص دانش‌آموزان اظهار کرد: والدین در این خصوص دقت بیشتری داشته باشند و تهدیدات را جدی نگیرند و استرس و اضطراب به فرزندان خود منتقل نکنند.

 رئیس پلیس فتای استان زنجان افزود: در روزهای اخیر شاهد مطرح شدن چالش  «مومو» در سطح برخی استان‌های کشور به خصوص استان‌های جنوبی بوده‌ایم و برخی کاربران که بیشتر آنها دانش‌آموز بوده‌اند پیام‌هایی حاوی محتوا و تصاویر  «مومو» بیشتر در اپلیکیشن واتس آپ دریافت کرده‌اند.

 وی در تشریح این موضوع گفت:  «مومو» یک اکانت واتس آپ است که در ابتدا کاربر یک لینک تماس از سوی  «مومو» دریافت و پس از شروع به گفتوگو از سوی حساب کاربری  «مومو» فرد به رفتارهای خطرناک دعوت می‌شود.

آدینه‌لو از والدین و معلمان خواست: به هیچ وجه دانش‌آموزان را به استفاده از پیام رسان‌های خارجی برای آموزش‌های مجازی هدایت نکنند و در صورت برخورد فرزندشان با محتوای مورد اشاره با صحبت‌های لازم، ترس و استرس دانش‌آموزان را کاهش دهند.

رئیس پلیس فتای استان زنجان از هموطنان خواست: هرگونه مشکل و موارد مشکوک در فضای مجازی را با سایت پلیس فتا به نشانی cyberpolice.ir یا شماره تماس 110 و 6-02421821581 در میان بگذارند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول