اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

احداث ‍ 905 کلاس درس در آذربایجان غربی با مشارکت خیرین

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت:  ۹۰۵ کلاس درس در قالب ۲۴۵ مدرسه به صورت مشارکتی با خیرین مدرسه ساز در استان در حال احداث است.

احداث ‍ 905 کلاس درس در آذربایجان غربی با مشارکت خیرین

سپیده طیب قاسمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه در سال گذشته ۸۷۰ میلیارد ریال توسط خیرین مدرسه ساز برای مدرسه سازی در استان کمک شده است اظهار داشت: ارتقای آموزش در استان قطعا علاوه بر نیاز به  نیروی انسانی به ایجاد زیرساخت آموزشی و توسعه فضاهای آموزشی نیاز دارد.

وی تصریح کرد: طرح آجر به آجر اقدام خیرانه و مشارکت جمعی در زمینه ساخت اینگونه از مدارس است که می‌توان از آن به عنوان بسته تحولی نوآورانه در توسعه فضاهای آموزشی نام برد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان غربی ادامه داد: توسعه فرهنگ مدرسه سازی ایجاد حس تعلق خاطر به فضاهای آموزشی و افزایش حس مسئولیت پذیری و نگهداری از مدارس به عنوان سرمایه های محدود آموزش در کنار توسعه مشارکت های مردمی در دستگاه تعلیم و تربیت، بهره گیری از مشارکت عمومی از مهمترین اهداف این طرح است.

طیب قاسمی بیان کرد: اداره کل نوسازی مدارس استان به عنوان متولی این امر و اداره کل آموزش و پرورش و مجمع خیرین مدرسه ساز استان به عنوان یاریگر این طرح می توانند زمینه مشارکت همه جانبه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی به ویژه عموم مردم را فراهم کنند.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول