اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

وضعیت قرمز کرونا در گیلان/ رکورد بیماران کرونایی زده شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با ابراز ناراحتی از افرایش بی‌سابقه تعداد افراد مبتلا شده به کرونا در گیلان گفت: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۸۰ بیمار در گیلان به کرونا مبتلا و در بیمارستان‌های استان بستری شدند که این آمار در یک ماه گذشته بسیار بی‌سابقه بوده است.

وضعیت قرمز کرونا در گیلان/ رکورد بیماران کرونایی زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آبتین حیدرزاده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به صعودی بودن روند ابتلا به کرونا در استان گیلان اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار تا این لحظه ۳۵۰ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری و از این تعداد ۸۵ بیمار در شرایط بدحال و در بخش آی سی یو بستری هستند.

وی با ابراز ناراحتی از تعداد افزایش چشم‌گیر افراد مبتلا شده به کرونا در گیلان گفت: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۸۰ بیمار در گیلان به کرونا مبتلا و در بیمارستان های استان بستری شدند که این آمار در یک ماه گذشته بسیار بی سابقه بوده است.

معاون بهداشتی دانشکاه علوم پزشکی گیلان اعمال محدویت‌های جدید در استان را با ادامه این روند دور از ذهن ندانست و بیان کرد: با ادامه داشتن این روند شرایط گیلان از وضعیت قرمز هم فراتر رفته و ما شاید مجبور به اعمال محدویت و تعطیلی بعضی از مشاغل باشیم که قطعاً این امر باب میل بسیاری از مردم نخواهد بود.

حیدر زاده با درخواست از مردم در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در گیلان تصریح کرد: عاجزانه از مردم می‌خواهم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و از ترددهای غیرضروری در سطح شهر به طور جد خودداری کنند و همچنین از تمام مسافران تمامی سفرهای غیر ضروری خود را به استان لغو‌ کنند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول