اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

معاریو| رایزنی قطری- صهیونیستی برای آتش‌بس طولانی‌مدت در نوار غزه

یک روزنامه صهیونیستی مدعی شد، میان قطر و رژیم صهیونیستی مذاکراتی با هدف برقراری آتش‌بس طولانی مدت در نوار غزه در جریان است.

معاریو| رایزنی قطری- صهیونیستی برای آتش‌بس طولانی‌مدت در نوار غزه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، روزنامه «معاریو» نوشت، رژیم صهیونیستی و قطر برای حصول آتش‌بس طولانی مدت در نوار غزه مذاکراتی با یکدیگر دارند.

بر اساس این گزارش، نمایندگانی از بخش امنیتی رژیم صهیونیستی در هفته‌های اخیر با مقامات قطری مذاکرات و نشست‌هایی با هدف نهایی شدن طرحی فراگیر برای آتش‌بس داشته‌اند.

این روزنامه صهیونیستی در ادامه نوشت، طرح مذکور شامل تحویل پول‌های اهدایی قطر به نوار غزه و ایجاد طرح‌هایی در این منطقه برای کاستن از بحران اقتصادی و انسانی غزه است.

گروه‌های فلسطینی گفته‌اند، در صورتی که رژیم صهیونیستی در اجرای تعهدات قبلی خود در راستای کاستن از محاصره نوار غزه تعلل کند ارسال بالن‌های آتش‌زا به سمت فلسطین اشغالی را از سر می‌گیرند.

ابتدای ماه جاری (مهر) «تمیم بن حمد» امیر قطر در نشست مجمع عمومی سازمان ملل از جامعه جهانی خواست رژیم صهیونیستی را ملزم به لغو محاصره غزه کند (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول