اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بازیکن سابق تراکتور کرونا را شکست داد/ کرونا نگذاشت برای آخرین بار مادرم را ببینم

بازیکن سابق تیم تراکتور موفق به غلبه بر بیماری کرونا شد.

بازیکن سابق تراکتور کرونا را شکست داد/ کرونا نگذاشت برای آخرین بار مادرم را ببینم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صابر تقی‌زاده بازیکن سابق تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی که به کرونا مبتلا شده بود، موفق به شکست دادن این بیماری شده و به میدان سبز فوتبال بازگشت.

وی در این مورد گفت: برای اسکن سرم و بدنم به آزمایشگاه رفته بودم که گفتند ریه‌ات درگیر است و کرونا داری و پیش از آن هم سرفه می‌کردم و بدنم کوفتگی داشت.

تقی‌زاده گفت: با مثبت اعلام شدن آزمایشم، 14 روز در قرنطینه بودم و این ایام به سختی برایم گذشت و می‌توانم بگویم 5 شب تا صبح بیدار بودم و دقیقه با دقیقه به ساعت نگاه می‌کردم تا سپری شدن زمان را بدانم.

بازیکن سابق تیم تراکتور در این روزها مادرش را هم از دست داد. وی در این مورد گفت: مادرم بیماری قلبی داشت و در ICU بیمارستان بستری بود و 3 روز بعد به بخش انتقال دادند و دقیقا روز پنجم بستری‌اش در بیمارستان به دلیل بیماری کرونا درگذشت، این در حالی بود که وی کرونا نداشت و به دلیل بیماری قلبی و تنگی نفس بستری شده بود.

صابر تقی‌زاده افزود: من به دلیل بیماری کرونا، موفق نشدم به ملاقات مادرم بروم و در خاکسپاری و مراسمی هم که در خانه گرفته بودند، حضور نداشتم و از این که نتوانستم برای آخرین بار مادرم را ببینم، خیلی ناراحت هستم.

وی گفت: خوشبختانه موفق شدم به بیماری کرونا غلبه کرده و بعد از اینکه به عنوان سرمربی تیم جوانان تراکتور انتخاب شدم، در تمرینات تیم حضور یافته و کار آماده‌سازی تیم را در حال انجام هستم.

این مربی فوتبال پایه تبریز گفت: کسانی که من را دیدند می‌دانند که من چه بدن قوی دارم، اما در برابر کرونا کم آوردم و از همه همشهریان درخواست می‌کنم کرونا را جدی گرفته و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و بدانند که کرونا به هیچ فردی رحم نمی‌کند.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول