اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

زیباترین همدلی مومنانه از فرشتگان زمینی سی‌سخت+تصویر و فیلم

دختر بچه های سی سختی با فروش کار دستی‌های خود، زیباترین همدلی مومنانه را رقم زدند.

زیباترین همدلی مومنانه از فرشتگان زمینی سی‌سخت+تصویر و فیلم

خبرگزاری فارس سیسخت؛عباس شیرزادی-هر نوع سخاوت و به فکر هم نوع بودن در این روزهای سخت شنیدنی است اما در این بین نیک اندیشی و سخاوت دختر بچه های سی‌سختی در این ایام سخت کرونایی بیش از هر چیز قابل تحسین است.

به گزارش فارس، در شهر سی سخت در یک روز تعطیل که در حال گذر از خیابان بودیم چند دختر بچه نگاهمان را به خود جلب کردند که دست ساخته ها و صنایع دستی کودکانه خود را برای فروش گذاشته بودند، کنجکاو شدیم جلوتر رفتیم و حرف‌های زیبای کودکانه آن‌ها را که از نوع کمک مومنانه بود شنیدیم.

این دختر بچه‌های 10 تا 11 ساله با ساختن دستبند،گردنبند و قاب عکس و در نهایت با فروش آنها قصد داشتند برای دوستان نیازمند خود که توان خرید ماسک را ندارند ماسک تهیه کرده و به آنها تقدیم کنند.

سخاوت و همدلی این دختر بچه ها در این شرایط سخت کرونایی حامل پیام های زیادی برای همه ایرانیان است پیام دیگر آن‌ها برای عده‌ای است که برای رسیدن به منافع زودگذر در حال احتکار ماسک هستند.

پیام اصلی این دخترکان سی‌سختی به کسانی است که دستشان به دهانشان می‌رسد تا در این شرایط سخت اقتصادی و اوضاع بد کرونایی به فکر مستمندان هم باشند و در هر زمینه‌ای که می‌توانند به هم نوعان کمک کنند.

 این فرشته‌های کوچک پیام می‌دهند با همین اندک پولی که بدست می آوریم به فکر دوستان نیازمند خود هستیم پس ای کسانی که می‌توانید شما هم باید به هر ترتیب دست نیازمندان را بگیرید.

 

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول