اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افزایش مبتلایان کرونا در نهاوند/ راه‌اندازی بخش کرونایی در بیمارستان آیت‌الله قدوسی

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: با توجه به افزایش مبتلایان به کرونا و پرشدن تخت‌های بیمارستان علیمرادیان، بخش اول بیماران کرونایی به ظرفیت ۲۵ نفر در بیمارستان آیت‌الله قدوسی راه‌اندازی شد.

افزایش مبتلایان کرونا در نهاوند/ راه‌اندازی بخش کرونایی در بیمارستان آیت‌الله قدوسی

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، سیامک دانشور ظهر امروز در ستاد مقابله با کرونا در نهاوند اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا در شهرستان نهاوند برگزاری مراسم تشییع و به خاکسپاری متوفیان با حضور بیش از ۱۰ نفر ممنوع اعلام شد.

وی با بیان اینکه این مصوبه برای مراسم خاکسپاری تمام متوفیان چه کرونایی و چه عادی اتخاذ شده و لازم‌الاجراست تصریح کرد: به منظور اجرای این مصوبه صدور جواز دفن از سوی پزشکی قانونی منوط به گرفتن تعهد از صاحبان متوفی است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند اضافه کرد: البته برای اجرای این مصوبه باید عوامل انتظامی با ما همکاری داشته باشند و صاحبان عزا باید با حضور در پاسگاه تعهد دهند که هیچ گونه مراسمی برگزار نکرده و با حضور مامور انتظامی در محل دفن این تصمیم اجرا شود.

وی به شرایط شهرستان به لحاظ کرونا اشاره کرد و گفت: متاسفانه وضعیت نهاوند در زمینه مبتلایان به کرونا بسیار حاد است و همچنان سیر صعودی دارد که در صورت ادامه آن وضعیت از کنترل ما خارج می‌شود.

دانشور اظهار کرد: با توجه به افزایش مبتلایان به کرونا و پرشدن تخت‌های بیمارستان علیمرادیان، بخش اول بیماران کرونایی به ظرفیت ۲۵ نفر در بیمارستان آیت‌الله قدوسی راه‌اندازی شد که متاسفانه با توجه به ادامه افزایش مبتلایان بخش دوم نیز در این بیمارستان راه‌اندازی شده که در صورت تداوم افزایش تعداد مبتلایان کار از دست ما خارج خواهد شد.

وی در پایان سخنانش از مردم به ویژه جوانان خواست با درک شرایط موجود نسبت به زدن ماسک اقدام کنند تا مشکلات شهرستان از وضعیت موجود حادتر نشود.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول