اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

فیلمی با موضوع بیسبال از جورج کلونی هنرپیشه و باب دیلن موسیقیدان

جرج کلونی با اقتباس از کتابی با موضوع بیسبال از «جان گریشام» فیلمی با عنوان « کالیکو جو / Calico Joe» می‌سازد.

فیلمی با موضوع بیسبال از جورج کلونی هنرپیشه و باب دیلن موسیقیدان

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، «جورج کلونی» و «گرانت هسلوف» در حال ساخت فیلمی با عنوان «کالیکو جو» (Calico Joe) بر اساس رمانی با موضوع بیسبال اثر «جان گریشام» هستند.

«جورج کلونی» «گرانت هسلوف» و «باب دیلن» ستاره دنیای موسیقی و دارنده جایزه نوبل ادبیات، تولید این فیلم را برعهده دارند.

تحریر فیلمنامه این پروژه با سرمایه گذاری شرکت «زی کیو اینترتینمنت» و به تهیه کنندگی «آرا کشیشیان» و با مدیریت مالی «پیتر جکل» و مشاوره حقوقی «مارتین جی باراب» انجام می شود.

کلونی و هسلوف در بیانیه مشترکی گفتند: جان یک داستان زیبا نوشته است و فرصت همکاری با باب دیلن برای نمایش آن بر پرده سینما فوق العاده است.

باب دیلن در مورد همکاری در این پروژه سینمایی گفت: «جورج کلونی» و «گرانت هسلوف» در این کتاب آنچه را که من در آن می بینم می بینند، این پروژه، یک داستان قدرتمند است که نظر پیر و جوان را جلب خواهد کرد. افراد از هر قشریمی توانند با آن ارتباط برقرار کنند.

رمان «کالیکو جو» اثر گریشام که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد در مورد اصابت ضربه ای در بازی است که یکی از بازیکنان بیسبال آینده دار را برای سه دهه به کما برد.

داستان از فاجعه واقعی غم انگیز «ری چپمن»، بازیکن اصلی لیگ که در سال ۱۹۲۰ در زمین بازی بر اثر یک ضربه کشته شد، همراه با تجربه بیس بال شخصی خود گریشام در نوجوانی هنگامی که او به شدت از پرتاب کننده های پرخاشگرانه توپ متنفر بود، الهام گرفته شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول