اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

اولین کنسرت در کرونا در کیش برگزار میشود/آیا به دوران رونق کنسرت ها بازمی گردیم؟

اجرای «هوروش بند» اولین کنسرت در کرونا، ۳۰ مهر در جزیره کیش و فضای باز برگزار میشود.

اولین کنسرت در کرونا در کیش برگزار میشود/آیا به دوران رونق کنسرت ها بازمی گردیم؟

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، اولین کنسرت در دوران کرونا ۳۰ مهر در جزیره کیش و فضای باز برگزار میشود.

پنجشنبه ۲۴ مهر ماه یکی از سامانه‌های بلیت فروشی از برگزاری کنسرت گروه موسیقی «هوروش بند» در جزیره کیش خبر داد. این کنسرت قرار است در تاریخ سی ام مهر ماه به صحنه برده شود.

کنسرت «هورش بند» که در روزهای گذشته بلیت های ۳۴۰ و ۳۰۰ هزار تومانی حداکثر قیمت را داشتند و امروز با حداکثر قیمت ۳۰۰ و ۲۵۰ هزار تومانی تخفیف خورده اند.

همانطور که از ماههای قبل شرایط و مقررات برگزاری کنسرت از طریق مراجع ذیصلاح اعلام شده بود، برای این کنسرت نیز با خرید هر بلیط، یک صندلی قبل و یک صندلی بعد از شماره صندلی و بلیط خریداری شده، به جهت اعمال فاصله اجتماعی، غیرفعال می شود و خالی می ماند تا مخاطبان با فاصله ایمن از یکدیگر به تماشای کنسرت بنشینند.

با وجود فروش معمولی بلیط های این کنسرت که تا ساعات پایانی امروز شنبه ۲۶ مهرماه،حدود ۲۰۰ بلیط در سامانه به فروش رسیده، تا این لحظه نمود فروش نه چندان رضایت بخش تعداد بلیط های این کنسرت مشهود بوده، لیکن باید منتظر ماند که آیا این کنسرت در نهایت با استقبال مواجه خواهد شد یا خیر. با این وجود نکته حائز اهمیت در این مورد این است که کنسرت مذکور می تواند آغازی مجدد برای از سر گرفتن کنسرت های موسیقی و ایجاد شادابی در این دوران ویروس منحوس کرونا باشد.

در همین ارتباط یکی از برگزار کنندگان کنسرت «هوروش بند» در گفتگو با خبرنگار فارس در مورد چگونگی فروش بلیط های این کنسرت گفت که موضوع فروش کم بلیط ها تا این روز چند دلیل دارد، اول اینکه تا الان تعطیلات بوده و مردم در مسافرت بوده اند. و اینکه چون بیشتر کنسرتها توسط مسافران خریداری می شوند، این مسافران هنوز در جزیره کیش حضور پیدا نکرده اند و تجربه کنسرتهای اینچنینی نشان داده که بیش از ۹۰ درصد کنسرتها در جزیره کیش بلیطشان در همان روز کنسرت فروخته می شود.

کنسرت «هوروش بند» ساعت ۲۳:۵۹ روز چهارشنبه سی ام مهر ماه در مجموعه آوای خلیج فارس جزیره کیش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول