اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

تمام امکانات و ظرفیت‌های استان علیه کرونا بسیج می‌شود

استاندار ایلام، گفت: تمام امکانات و ظرفیت‌های استان بایست برای مقابله با بیماری کرونا بسیج شود و با نقض کنندگان دستورالعمل و پروتکل‌های بهداشتی در سطح اجرا و جامعه برخورد جدی می شود.

تمام امکانات و ظرفیت‌های استان علیه کرونا بسیج می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام ظهر امروز شنبه در چهل و یکمین نشست ستاد استانی کرونا به صورت ویدئو کنفراس برگزار شد، گفت: دانشگاه علوم پزشکی بایست خود در رعایت پروتکل‌های بهداشتی الگو باشد و تمام امکانات و ظرفیت‌های استان بایست برای مقابله با بیماری کرونا بسیج شود.

وی سپس خواستار تامین اعتبار خرید ابزار و امکانات لازم از جمله دستگاه ونتی لاتور برای استفاده بیماران در استان شد و افزود: با توجه به اهمیت و حیاتی بودن این دستگاه‌ها در نجات جان بیماران در نهایت کمی و کاستی هزینه‌ها برای خرید این وسایل از اعتبارات استانی انجام شود. 

استاندار در ادامه خواستار تجهیز دو مکان مجزا برای کمک رسیدگی به حال بیماران کرونایی در استان شد و گفت: بایست بر اساس استانداردهای لازم مکان‌هایی به عنوان نقاهتگاه مردان و زنان تامین و جداسازی شود و از این ظرفیت برای کاستن بار بیمارستان‌ها در این شرایط خاص جلوگیری شود.

وی در ادامه خواستار برخورد شدید با عوامل نقض کنندگان مصوبات ستاد کرونا در سطح اجرا و جامعه شد و گفت: وضعیت کرونا در استان بسیار نگران کننده و خطرناک است و دو سه برابر شدن تعداد مبتلایان، بستری‌ها و فوتی‌ها ظرف هفته گذشته یک هشدار باش کامل برای رعایت کامل و جدی دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی است.

سلیمانی‌دشتکی تاکید کرد: همه دستگاه‌ها، نهادها و ارگان‌های مختلف موظف به اجرای کامل مصوبات ستاد کرونا هستند و قصور در عدم اجرای آنها برای نقض کنندگان و مسوول آن نهاد و اداره پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.

استاندار ایلام بر اهتمام جدی دستگاه‌های نظارتی در برخورد با عوامل و برهم زنندگان امنیت سلامت مردم تاکید کرد و افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح جامعه نیاز به نظارت‌ بیشتر و اعمال جدی‌تر قانون در برخورد با افرادی هست که نسبت به این دستورالعمل‌ها بی‌تفاوت هستند و در این راستا لازم است برای حفط سلامت مردم بی‌ملاحظه و قاطعانه برخورد کرد.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول