اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

آغاز دوازدهمین مرحله از جهاد مؤمنانه خادمیاران رضوی در لارستان

مدیر مرکز هماهنگی کانون‌های خادمیاران رضوی لارستان از آغاز دوازدهمین مرحله از جهاد مؤمنانه خبر داد.

آغاز دوازدهمین مرحله از جهاد مؤمنانه خادمیاران رضوی در لارستان

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان طی آئینی با حضور امام جمعه لارستان، کار توزیع مرحله دوازدهم بسته‌های معیشتی کانون خدمت رضوی لارستان آغاز شد.

در حاشیه این مراسم که با ذکر مصیبت امام حسین(ع) و امام رضا(ع) و با حضور خادمیاران جهادگر همراه بود، هادی جهانگیری  مدیر مرکز هماهنگی کانون‌های خادمیاران رضوی لارستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به توفیقات الهی و عنایت ویژه حضرت رضا(ع) و همت بلند خیرین لارستان در دهه آخر صفر و همزمان با ایام شهادت ولی‌نعمتان حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) کار توزیع بسته‌های معیشتی آغاز شد.

وی با بیان اینکه تاکنون به همت خادمیاران جهادگر ۱۲ مرحله اقلام اساسی و بسته‌های معیشتی در سطح مناطق کمتر برخوردار شهری و روستایی لارستان توزیع‌ شده است، تصریح کرد: در این مرحله، تعداد ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۲۰۰ هزار تومان در حال توزیع است.

مدیر مرکز هماهنگی کانون‌های خادمیاران رضوی لارستان ادامه داد: در کنار بسته‌های معیشتی، 5 هزار پرس غذای گرم بین افراد نیازمند و بی‌بضاعت که از زمان شروع ویروس منحوس کرونا تاکنون با مشکل مضاعف معیشتی مواجه شده بودند، توزیع شد.

جهانگیری همچنین از ساخت زائرسرای رضوی در مشهد مقدس زیر نظر مستقیم امام جمعه لارستان خبر داد و اضافه کرد: از همه همشهریان به‌ویژه خیرین بزرگوار طلب مشارکت در این طرح خداپسندانه می‌شود تا در آینده نزدیک شاهد ساخت و تکمیل  مکانی جهت اعزام زائرین کم برخوردار و نیازمند به مشهدالرضا(ع) باشیم.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول