اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

کرونا در اروپا| رئیس‌جمهور آلمان قرنطینه شد/ وزیر خارجه بلژیک کرونا گرفت

منابع خبری گزارش داده‌اند که تست کرونای وزیر خارجه بلژیک مثبت شده و رئیس‌جمهور آلمان نیز بعد از ابتلای یکی از محافظان شخصی‌اش به کرونا به قرنطینه رفته است.

کرونا در اروپا| رئیس‌جمهور آلمان قرنطینه شد/ وزیر خارجه بلژیک کرونا گرفت

به گزارش گروه بین‌الملل خبر‌گزاری فارس، خبرنگار شبکه «الجزیره» گزارش داده که تست کرونای «سوفی ویلمز» وزیر خارجه بلژیک، وزیر خارجه بلژیک مثبت شده و «فرانک والتر اشتاین مایر»، رئیس‌جمهور آلمان نیز بعد از ابتلای یکی از محافظان شخصی‌اش به کرونا خود را قرنطینه کرده است.

پیشتر نیز منابع خبری از مثبت شدن تست کرونای «الکساندر شالنبرگ» وزیر امور خارجه اتریش خبر داده بودند.

خبرگزاری اسپوتنیک در این خصوص نوشت، سخنگوی وزارت خارجه اتریش امروز اعلام کرد علیرغم آنکه تست کرونای شالنبرگ مثبت اعلام شده است اما هنوز هیچ علائمی را در این خصوص بروز نداده است و در قرنطینه خانگی به سرمی‌برد.

طبق این گزارش، وزیر خارجه اتریش روز چهارشنبه هفته جاری در نشست شورای وزرا و جلسه عمومی شورای ملی حضور یافته است که البته ظاهراً در این جلسات از ماسک استفاده کرده بود.


«فرانک والتر اشتاین مایر»، رئیس‌جمهور آلمان

خبر ابتلا و قرنطینه شدن این مقامات اروپایی در حالی منتشر شده که در هفته‌ها و روزهای اخیر شیوع ویروس کرونا در کشورهای اروپایی سرعت گرفته است.

سازمان جهانی بهداشت روز دوشنبه هفته جاری اعلام کرد که کشورهای اروپایی طی هفته گذشته بیش از ۷۰۰ هزار مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا را ثبت کرده‌اند که بالاترین آمار از زمان آغاز همه‌گیری کرونا به شمار می‌آید.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول