اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بودجه فرهنگی شهرستان بروجن صرف ساخت و ساز در فرمانداری شده است

رئیس سازمان تبلیغات بروجن گفت: امسال اندک اعتبار 20 میلیونی که به امور فرهنگی شهرستان تعلق گرفت صرف ساخت و تعمیر سرویس بهداشتی فرمانداری شده است.

بودجه فرهنگی شهرستان بروجن صرف ساخت و ساز در فرمانداری شده است

 حجت‌الاسلام محمد منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: اعتباراتی که برای امور فرهنگی تحت عنوان اعتبار دین و مذهب به مجموعه تبلیغات اسلامی تعلق می‌گیرد با حجم کاری که انجام می‌شود هیچ تناسبی ندارد و هزینه عمده فعالیت‌های فرهنگی از سوی خود مردم تامین می‌شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن با بیان این موضوع که توسعه اقتصادی در گرو توسعه فرهنگ است، خاطرنشان کرد: با وجود تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت فرهنگ و برنامه‌ریزی موثر در این زمینه متاسفانه در استان ما اهمیت چندانی به این موضوع از سوی مسؤولان دولتی صورت نمی‌پذیرد به طوری که امسال اندک اعتبار 20 میلیونی که به دین و مذهب شهرستان بروجن تعلق دادند صرف ساخت و تعمیر سرویس بهداشتی فرمانداری شده است.

وی تاکید کرد: تخلف قانونی ایجاد نشده زیرا فرماندار اختیار این را دارد که زمان تخصیص اعتبارات را جابه‌جا کند اما این خطای استراتژیک بزرگی که این اعتبار اندک اما مهم را صرف ساخت سرویس بهداشتی کرده که هیچ تناسبی با امور فرهنگی ندارد جبران‌نشدنی است.

منصوری تصریح کرد: نقش فرهنگ و مذهب در توسعه همه امور مهم و موثر است و نباید مسؤولان دولتی اینقدر به این مهم بی‌توجهی کنند و این موضوع را کم ارزش جلوه دهند.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول