اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

پایان همکاری هاشمی با تیراندازی و ورود بدون نتیجه کمیته المپیک برای حل مشکل

کمیته ملی المپیک اواخر هفته گذشته جلسه‌ای را با سرمربی تیم ملی تفنگ برگزار کرد، هرچند به نظر می‌رسد نتیجه‌ای به دنبال نداشته است.

پایان همکاری هاشمی با تیراندازی و ورود بدون نتیجه کمیته المپیک برای حل مشکل

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با تعویق یک ساله المپیک توکیو و شروع مجدد تمرینات تیم ملی تفنگ، فدراسیون تیراندازی قرارداد الهام هاشمی به عنوان سرمربی تیم ملی کشورمان را تمدید نکرد تا این ورزش علاوه بر کمبود فشنگ و مهمات، این بار به مشکل و بحران جدیدی روبه‌رو شود.
الهام هاشمی تا مردادماه امسال با فدراسیون تیراندازی قرارداد داشت اما تعویق المپیک باعث نشد تا فدراسیون به فکر تمدید قرارداد باشد. اگرچه پیشنهاداتی برای ادامه همکاری به سرمربی تیم ملی تفنگ داده شد اما هاشمی اعلام کرد تا زمانی که خواسته‌هایش به سرانجام نرسد، تمایلی برای ادامه همکاری نخواهد داشت.

* پایان همکاری هاشمی با تیراندازی
هرچند الهام هاشمی بارها اعلام کرد خواسته های مالی ندارد و آنچه می‌خواهد برای کمک به تیم ملی تیراندازی است اما باز هم هیچ کدام از تعهدات رنگ واقعیت نگرفت و در نهایت تصمیم به پایان همکاری گرفت. این مسائل پای ورزشکاران را هم به ماجرا باز کرد و ملی‌پوشان تفنگ جلسه‌ای را با علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی برگزار کردند اما در نهایت ورزشکاران تمرینات تیم ملی را ترک و اعلام کردند تا زمانی که رئیس فدراسیون به تعهداتش عمل نکند آنها به تمرینات باز نخواهند گشت.

* جلسه بدون نتیجه کمیته المپیک برای حل مشکل تیراندازی

با ادامه بحران قرار شد کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش به این موضوع ورود کرده و با گفتگو مشکل را حل کنند. بر همین اساس روز چهارشنبه سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان به همراه نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران و مهین فرهادی زاد معاون امور بانوان وزارت ورزش جلسه‌ای را با الهام هاشمی و علی دادگر برگزار کردند؛ هرچند به نظر می‌رسد نتیجه لازم حاصل نشده و هاشمی تصمیمی برای بازگشت به تمرینات تیم ملی ایران نخواهد داشت.
در این جلسه تمامی مشکلات مطرح شد اما هنوز مشخص نیست فدراسیون چه تصمیمی در این باره خواهد گرفت.

فدراسیون تیراندازی ۶ سهمیه برای المپیک توکیو کسب کرده اما بحران به وجود آمده تمرینات تیم ملی را هم تحت تاثیر قرار داده است. تمرینات تیم ملی در هفته‌ای که گذشت تعطیل بود اما مشخص نیست از فردا ملی‌پوشان به اردو برمی‌گردند یا خیر.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول