اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

راه‌اند‌ازی پویش زند‌گی به رنگ خد‌ا د‌ر فارس

رئیس اد‌اره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس از راه‌اند‌ازی پویش زند‌گی به رنگ خد‌ا و هر خانه یک نماز جماعت د‌ر استان فارس خبر د‌اد‌.

راه‌اند‌ازی پویش زند‌گی به رنگ خد‌ا د‌ر فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش فارس، صدرالله زین‌العبادی با بیان این مطلب افزود: با توجه به شیوع کرونا و توصیه ستاد کرونای استان و تعطیلی نماز جماعت در مدارس این پویش با هدف تقویت عبادت خانوادگی و ترویج فرهنگ نماز میان دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

وی افزود: دانش‌آموزان می‌توانند هر ماه تصاویر و فیلم‌های مربوط به نماز جماعت خانوادگی خود را در شبکه‌های مجازی که اداره های هر منطقه به‌صورت جداگانه به مدارس اعلام کرده‌اند بارگذاری و به صفحه پویش «هر خانه یک نماز جماعت» بپیوندد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس اظهار داشت: به تصاویر برگزیده دانش‌آموزان هر منطقه جوایزی اهدا و برای نفرات برتر هر منطقه لوح تقدیر استانی صادر خواهد شد.

زین‌العبادی، پویش پیوند مسجد، مدرسه و منزل و همچنین پویش تولید محتوا را از دیگر طرح‌هایی دانست که در بستر شبکه شاد و شبکه‌های اجتماعی در استان فارس در حال اجراست و گفت: هدف از اجرای این طرح‌ها جذب حداکثری دانش‌آموزان به سمت فرهنگ انسان‌ساز قرآن، عترت و نماز است.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول